
Η Meta, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τη δημοφιλή εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης WhatsApp, μετά από 11 χρόνια και 19 δισ. δολάρια υιοθετεί τη λογική των διαφημίσεων. Οι επιχειρήσεις θα μπορούν εφεξής να προβάλλουν διαφημίσεις στο WhatsApp, προτρέποντας τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν μέσω των λειτουργιών ανταλλαγής μηνυμάτων της εφαρμογής.
Η ενσωμάτωση διαφημίσεων στην εφαρμογή υποδηλώνει έμπρακτα την πρόθεση στα Μαρκ Ζούκερκμπεργκ, να καταστήσει το WhatsApp «το επόμενο κεφάλαιο» στην ιστορία της Meta. Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται μόνο στους χρήστες στην καρτέλα “Updates” του WhatsApp, ώστε να διαχωρίζονται οι προωθητικές ενέργειες από τις προσωπικές συνομιλίες των ανθρώπων. Θα αρχίσει επίσης να δημιουργεί έσοδα από τα Channels μέσω διαφημίσεων και συνδρομών.
Δείτε επίσης: Η Τεχνητή νοημοσύνη συνδέεται με φάρμακο που σχεδιάστηκε για σοβαρή πνευμονική νόσο
Η ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ brands και καταναλωτών «θα πρέπει να είναι ο επόμενος πυλώνας της επιχείρησής μας», δήλωσε ο CEO της Meta στους αναλυτές τον Απρίλιο, προσθέτοντας ότι το WhatsApp έχει πλέον πάνω από 3 δισ. μηνιαίους χρήστες, συμπεριλαμβανομένων «περισσότερων από 100 εκατ. ανθρώπων στις ΗΠΑ που αναπτύσσονται γρήγορα».
Ας σημειωθεί ότι το WhatsApp από το 2014 που αγοράστηκε από τη Meta, αναπτύσσεται συνεχώς παγκοσμίως, αλλά σε αντίθεση με το Facebook, το Instagram και πιο πρόσφατα το Threads, ουδέποτε είχε διαφημίσεις. Ωστόσο, οι συνιδρυτές του WhatsApp, Τζαν Κουμ και Μπράιαν Άκτον εξέφρασαν δημόσια την αντίθεσή τους για τον κλάδο της διαφήμισης και προτίμησαν να αποχωρήσουν αφού συγκρούστηκαν με τα στελέχη που εξέφραζαν την προοπτική της εφαρμογής των διαφημιστικών πρακτικών.