
Η Shopify φτάνει στην Ελλάδα για να προσφέρει σύγχρονες λύσεις στις επιχειρήσεις που καλούνται να προσαρμοστούν στις τεχνολογικές απαιτήσεις του σήμερα. Η NetSteps, με την τεχνογνωσία και την πολυετή της εμπειρία σε μεγάλης κλίμακας έργα eCommerce, αποτελεί τον αποκλειστικό Alliance Partner της Shopify στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, μέσα από αυτή τη συνεργασία οι ελληνικές επιχειρήσεις απολαμβάνουν πρόσβαση σε τεχνολογία αιχμής (cutting-edge) με χαμηλό time-to-market, πλήρεις end-to-end υπηρεσίες στρατηγικής (strategy), UX/UI, ανάπτυξης (development) και υποστήριξης (support), καθώς και marketing και εκπαιδευτικές δράσεις (training), με στόχο την ενίσχυση του εμπορικού οικοσυστήματος.
Δείτε επίσης: Εντυπωσιάζει το Liquid Glass της Apple – αλλά τι συνέβη με το Siri;
Σύμφωνα με δήλωση του Διευθύνων Συμβούλου της NetSteps, Γιάννη Καραλή: “Στην εποχή των συνεχόμενων τεχνολογικών αλλαγών και του AI, η συνεργασία με τεχνολογικούς ηγέτες δεν αποτελεί πολυτέλεια, αλλά αναγκαιότητα. Οι επιχειρήσεις χρειάζονται όχι μόνο προηγμένα εργαλεία, αλλά και στρατηγική καθοδήγηση μέσα σε τόση ανταγωνιστικότητα. Στη NetSteps, με σταθερό επίκεντρο την επιτυχία του πελάτη, οικοδομούμε συνεργασίες με παγκόσμιους ηγέτες όπως η Shopify, μεταφέροντας αυτή την υπεραξία απευθείας στα brands που μας εμπιστεύονται. Δεν προσφέρουμε απλώς λύσεις -δίνουμε στους πελάτες μας το πλεονέκτημα να εξελιχθούν με σιγουριά, σε ένα περιβάλλον που αλλάζει ταχύτατα”.
Σύμφωνα με στοιχεία, το 60% των καταναλωτών συνδυάζει online και offline αγορές, το 84% συγκρίνει τιμές πριν από την αγορά, ενώ πάνω από το 50% των νέων πραγματοποιεί αγορές μέσω social media. Εντούτοις, το ποσοστό των επιχειρήσεων που έχει υιοθετήσει ουσιαστικές λύσεις για μια ενοποιημένη εμπειρία αγορών δεν ξεπερνά το 31%. Το unified commerce έρχεται να καλύψει αυτό το κενό, αποτελώντας το νέο στάδιο εξέλιξης του εμπορίου που εξαλείφει τα όρια ανάμεσα στο online και το offline, προσφέροντας μια ολιστική, συνεπή και άμεση εμπειρία στον καταναλωτή.
Μέσω του unified commerce, όλες οι λειτουργίες της επιχείρησης — πωλήσεις, αποθέματα, πληρωμές, loyalty, marketing και εξυπηρέτηση — συνδέονται σε πραγματικό χρόνο σε ένα ενιαίο λειτουργικό σύστημα, δίνοντας στον πελάτη τη δυνατότητα να αγοράζει ελεύθερα και στην επιχείρηση μια ολοκληρωμένη εικόνα του οικοσυστήματός της.
Αυτό το μοντέλο έχει ήδη εφαρμοστεί από κορυφαία διεθνή brands, με σημαντικά αποτελέσματα: 50% αύξηση στις διεθνείς πωλήσεις, 25πλάσια επισκεψιμότητα, 8πλάσιες συναλλαγές και 70% αύξηση εσόδων στις ΗΠΑ μετά τη μετάβαση στο Shopify.