businewss.gr

Σε ιστορικό υψηλό ανήλθαν τα έσοδα της Theon International στο α’ εξάμηνο του 2025, αγγίζοντας τα €183,7 εκατ., χάρη στην έντονη αύξηση νέων παραγγελιών, τη σταθερή υλοποίηση της στρατηγικής ανάπτυξης και την επίτευξη των οικονομικών της στόχων.

Οι νέες παραγγελίες αυξήθηκαν κατά 118% σε ετήσια βάση και ανήλθαν στα €167,9 εκατ., ενώ εξασφαλίστηκαν επιπλέον δικαιώματα αγοράς άνω των €100 εκατ. με ισχυρή πιθανότητα μετατροπής σε παραγγελίες. Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών διαμορφώθηκε στα €622,2 εκατ., με επιπλέον €378,2 εκατ. συμπληρωματικών δικαιωμάτων που ενισχύουν τις προοπτικές ανάπτυξης.

Το προσαρμοσμένο λειτουργικό αποτέλεσμα (EBIT) ανήλθε στα €47,4 εκατ., αυξημένο κατά 24,4%, με περιθώριο κερδοφορίας 25,8%, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα €0,48 (+17%).

Δείτε επίσης: Ο Όμιλος Span ιδρύει την Span HELLAS — Νέα επέκταση στη Νότια Ευρώπη

Οι επενδύσεις (Capex) ανήλθαν σε €6,7 εκατ. στο εξάμηνο, μέρος του ετήσιου στόχου των €20 εκατ., με επίκεντρο την επέκταση παραγωγής της Harder Digital και την ανάπτυξη νέων ηλεκτροοπτικών συστημάτων. Η καθαρή ταμειακή θέση μειώθηκε στα €38,1 εκατ., μετά από μέρισμα €23,8 εκατ.

Επιχειρησιακές Εξελίξεις

• Υπογραφή νέων συμβάσεων για συστήματα νυχτερινής όρασης και ψηφιακά προϊόντα.
• Ενίσχυση παραγωγής από τη Harder Digital και την Theon Korea.
• Στρατηγική επένδυση στη Λετονία για κατασκευή εξαρτημάτων λυχνιών και υποστήριξη προϊόντων της περιοχής Βαλτικής.
• Συζητήσεις για εξαγορές και πρόσβαση σε προηγμένες τεχνολογίες.

Στρατηγική Ανάπτυξης & Προοπτικές

Η εταιρεία προβλέπει σημαντική ενίσχυση των εσόδων από τα νέα προϊόντα της – όπως τα διασυνδεδεμένα A.R.M.E.D. και τα συστήματα θερμικής απεικόνισης – τα οποία εκτιμάται ότι θα συμβάλουν κατά 20% στα έσοδα το 2026 και έως 50% μεσοπρόθεσμα. Η δυνητική αγορά για τα προϊόντα της THEON εκτιμάται να φτάσει τα €2,8 δισ. έως το 2030.

Η εταιρεία προγραμματίζει την πραγματοποίηση Ημέρας Κεφαλαιαγορών (CMD) το δ’ τρίμηνο του 2025, κατά την οποία θα παρουσιάσει το στρατηγικό πλάνο “THEON NEXT”, που επικεντρώνεται σε:

• Οργανική ανάπτυξη και επενδύσεις,
• Στοχευμένες εξαγορές,
• Καινοτομία και νέα προϊόντα.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει: LVMH: Διαπραγματεύεται την πώληση του οίκου μόδας Marc Jacobs έναντι 1 δισ.