businewss.gr

ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για τη λειτουργία του καταστήματος της ΑΒ Βασιλόπουλος στο Άγιο Όρος, με τη θυγατρική του ομίλου Ahold Delhaize στην Ελλάδα να γίνεται η πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ που αποφασίζει να ανοίξει κατάστημα στην αυτόνομη μοναστική πολιτεία.

Σύμφωνα με πληροφορίες του insider.gr, οι εργασίες κατασκευής αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί έως τα τέλη Μαρτίου, ώστε αμέσως μετά το κατάστημα να είναι σε θέση να τεθεί σε λειτουργία.

Όπως είχε αποκαλύψει τον περασμένο Σεπτέμβριο στους δημοσιογράφους ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Νίκος Λαβίδας, το σούπερ μάρκετ θα ανοίξει στις Καρυές του Αγίου Όρους, όπως είναι αναμενόμενο θα έχει μόνο άντρες υπαλλήλους, ενώ μεγάλο μέρος των προϊόντων και των κωδικών που θα φιλοξενήσει στα ράφια του θα στηριχθεί σε τοπικά προϊόντα, με στόχο την ανάδειξη του ιδιαίτερου διατροφικού πλούτου της περιοχής.

Συνεχίζεται η επέκταση του δικτύου
Αυτό θα είναι και το πρώτο εταιρικό κατάστημα της αλυσίδας για το 2024, ενώ η δυναμική επέκταση του δικτύου σε πανελλαδική εμβέλεια αναμένεται να συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες.

Ήταν στα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου, όταν άνοιξε για πρώτη φορά τις πύλες του στο καταναλωτικό κοινό το κατάστημα – ναυαρχίδα της ΑΒ Βασιλόπουλος στο Μαρούσι, επί των οδών Κηφισίας και Ρωμανού Μελωδού, κοντά στον κόμβο Αμαρουσίου στο Ίδρυμα Μιμηκοπούλου. Πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο κατάστημα 2.800 τ.μ. που φιλοξενεί πολλά νέα concepts και αναπτύσσει πληθώρα καινοτομιών, σε μια επένδυση ύψους 12 εκατ. ευρώ, έναντι αρχικού προϋπολογισμού της τάξης των 7 εκατ. ευρώ. Στο κατάστημα απασχολούνται συνολικά 92 εργαζόμενοι.

Μεταξύ άλλων, μέσα στο 2023 η ΑΒ Βασιλόπουλος άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Ιεράπετρα, εγκαινίασε νέο κατάστημα στην Κω, ενώ τον Απρίλιο τέθηκε σε λειτουργία το μεγάλο κατάστημα στο Χαλάνδρι επί των οδών Δ. Πλακεντίας και Ζήνωνος.

Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζονται και οι ανακαινίσεις καταστημάτων
Ταυτόχρονα με την προσθήκη νέων καταστημάτων στο δίκτυο, συνεχίζονται και οι ανακαινίσεις των υφιστάμενων καταστημάτων της ΑΒ Βασιλόπουλος, προκειμένου τα τελευταία να εκσυγχρονιστούν και να είναι σε θέση να φιλοξενήσουν τα νέα concepts.

Μόλις χθες έγινε γνωστό ότι την ερχόμενη Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια του ανανεωμένου Mega ΑΒ καταστήματος στη Νέα Ερυθραία, στο 20ό χλμ της ΝΕΟ Αθηνών Θεσσαλονίκης. Στο εν λόγω κατάστημα έγινε επέκταση του πρώτου ορόφου, με τους επισκέπτες να έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τα ψώνια τους σε μια έκταση 4.340 τ.μ. με ολοκαίνουργια τμήματα και υπηρεσίες.

Στο μεταξύ, τον περασμένο Δεκέμβριο ολοκληρώθηκε και η ανακαίνιση του μεγαλύτερου καταστήματος του δικτύου της αλυσίδας, στο Ελληνικό Αττικής, σε μια επένδυση ύψους 1,5 εκατ. ευρώ. Το ανακαινισμένο κατάστημα, συνολικής έκτασης 5.500 τ.μ., υιοθέτησε το νέο σχεδιασμό της εταιρείας, αναδεικνύοντας περαιτέρω τις κατηγορίες, τα καινοτόμα προϊόντα και τα ιδιαίτερα σημεία ενδιαφέροντος για τους καταναλωτές.

Όπως γίνεται αντιληπτό και παρά τις προκλήσεις, η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει σταθερά να επενδύει στην ανάπτυξή της. Μετά τις επενδύσεις ύψους 65 εκατ. ευρώ το 2022, τώρα «τρέχει» τριετές επενδυτικό πλάνο για το διάστημα 2023-2025 συνολικού ύψους 181 εκατ. ευρώ, στο οποίο περιλαμβάνονται 198 νέα καταστήματα (16 εταιρικά και 182 franchise).

Συνεχίζει να επενδύει στο franchise
Την ίδια στιγμή, η αλυσίδα της οργανωμένης λιανικής συνεχίζει να επενδύει και στο δίκτυο δικαιόχρησης (franchising). Ήδη, το μοντέλο franchise της αλυσίδας αριθμεί περισσότερα από 250 αστικά καταστήματα πώλησης τροφίμων σε όλη την Ελλάδα και αναπτύσσεται συνεχώς.

Ανάλογα με τον τόπο του, ο κάθε επιχειρηματίας μπορεί να επιλέξει να δημιουργήσει τον τύπο καταστήματος που εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες της περιοχής. Στην πόλη μπορεί να δημιουργήσει ένα κατάστημα πώλησης τροφίμων μικρού μεγέθους AB Shop & Go, ενώ διαθέτοντας ένα μεγαλύτερο κεφάλαιο, μπορεί να προχωρήσει στη δημιουργία ενός μεσαίου προς μεγάλου καταστήματος AB Food Market στην περιφέρεια, που λειτουργεί κομβικά σε θέση-κλειδί, στον κεντρικό ιστό της περιοχής ή πάνω σε κάποιο βασικό οδικό άξονα, αποτελώντας «πέρασμα» και καλύπτοντας όλες τις βασικές αγορές των κατοίκων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το δίκτυο franchise της αλυσίδας αριθμεί αυτή τη στιγμή περί τα 170 καταστήματα AB Shop & Go και 89 AB Food Market.

Συνολικά, το δίκτυο πωλήσεων της ΑΒ Βασιλόπουλος διαθέτει περισσότερα από 600 καταστήματα. Τα εταιρικά καταστήματα λιανικής πώλησης ξεπερνούν τα 300, πάνω από 250 ανήκουν στο δίκτυο δικαιόχρησης (franchising), ενώ τα καταστήματα χονδρικής πώλησης (cash and carry) ξεπερνούν τα 10.

Για το 2022 δε ο κύκλος εργασιών της αλυσίδας ανήλθε σε 1,98 δισ. ευρώ.

Και νέο ψηφιακό… βήμα
Παράλληλα, μέσα στο 2024 η αλυσίδα θα υιοθετήσει μια νέα ψηφιακή εφαρμογή με αναβαθμισμένη τεχνολογία, με στόχο να βελτιώσει την εμπειρία των καταναλωτών και να διευκολύνει τις ηλεκτρονικές αγορές.

Το νέο mobile app αντιπροσωπεύει μια ανανεωμένη έκδοση της υπάρχουσας εφαρμογής, βασισμένη σε νέα τεχνολογία (React Native), που δίνει τη δυνατότητα να εφαρμοστούν σύγχρονες λειτουργίες πιο μεθοδικά και σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οι πελάτες θα χρειαστεί μόνο να κάνουν μια αναβάθμιση στην εφαρμογή τους, όταν τους ζητηθεί, αποκτώντας μια νέα διεπαφή χρήστη, που θα τους επιτρέψει να περιηγηθούν στην εφαρμογή και να χρησιμοποιήσουν τις υπάρχουσες λειτουργίες με πιο αποτελεσματικό τρόπο. Σε επόμενο στάδιο, θα ενσωματωθούν νέες δυνατότητες στο online εμπόριο, καθώς και στη χρήση κάρτας πιστότητας.

Η νέα εφαρμογή έχει λανσαριστεί στην Τσεχία μέσω της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Albert, μέλος του ομίλου Ahold Delhaize, ενώ σταδιακά μέσα στο 2024 θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες εταιρείες.

Πηγή: insider.gr