Νέες αλλαγές αποτελεσμάτων αναζήτησης στην Ευρώπη εισάγει η Google, έπειτα διαμαρτυρίες επιχειρήσεων για χαμηλότερη επισκεψιμότητα στους ιστότοπούς τους, ενώ οι ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ εξετάζουν το ενδεχόμενο επιβολής χρεώσεων στην εταιρεία, με βάση τους νέους ευρωπαϊκούς τεχνολογικούς κανόνες.
Η Πράξη για τις Ψηφιακές Αγορές, που άρχισε να εφαρμόζεται πέρυσι στοχεύει να θέσει υπό έλεγχο τη δύναμη των Big Tech. Έτσι, η Google από την πλατφόρμα της απαγορεύεται να ευνοεί προϊόντα και υπηρεσίες, καλούμενη να διασφαλίσει την ισορροπία στο πλαίσιο του επιχειρηματικού ανταγωνισμού από ιστότοπους σύγκρισης τιμών, ξενοδοχεία και αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες επεσήμαναν ότι τα απευθείας κλικς τους για κρατήσεις μειώθηκαν κατά 30% λόγω των πρόσφατων αλλαγών της Google.
«Έχουμε λοιπόν προτείνει περισσότερες αλλαγές στα ευρωπαϊκά αποτελέσματα αναζήτησής μας για να προσπαθήσουμε να ικανοποιήσουμε αυτά τα αιτήματα, ενώ παράλληλα πληρούμε τους στόχους που έχει θέσει η νομοθεσία», επισημαίνει ο νομικός διευθυντής της Google, Όλιβερ Μπέθελ.
Συγκεκριμένα οι αλλαγές συνίστανται στην εισαγωγή διευρυμένων και εξίσου μορφοποιημένων ενοτήτων που διευκολύνουν την επιλογή για τους χρήστες μεταξύ διαφόρων ιστοτόπων, ενώ οι ταυτόχρονα οι επιχειρήσεις θα μπορούν να εμφανίζουν τιμές και εικόνες απευθείας στις ιστοσελίδες τους, παρέχοντας τους τη δυνατότητα σύγκρισης τιμών.