businewss.gr

Για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική

Η Teleperformance, κορυφαία εταιρία στις Digital Business Services, βραβεύτηκε το 2024 με το «Best Remote Agent Program» για την Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική από την Contact Center World, τον μεγαλύτερο διεθνή οργανισμό για κέντρα επικοινωνίας.

Να σημειωθεί ότι είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που ο Όμιλος Teleperformance κερδίζει το κορυφαίο βραβείο για το πρόγραμμα απομακρυσμένης εργασίας στις συγκεκριμένες περιοχές. Η Teleperformance ξεχώρισε για το πρωτοποριακό πρόγραμμα Cloud Campus, που επιτρέπει ευέλικτες λύσεις και smartshoring υπηρεσίες. Το πρόγραμμα προσφέρει εικονική, εγχώρια και διεθνή στελέχωση, καλύπτοντας γλωσσικές ανάγκες σε παγκόσμια κλίμακα.

Το μοντέλο smartshoring σχεδιάστηκε για να προσφέρει βέλτιστη, ασφαλή και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πελατών σε ευέλικτο εργασιακό περιβάλλον. Περιλαμβάνει εικονική πρόσληψη, εκπαίδευση και συνεχή υποστήριξη για τους εργαζόμενους, όλα συντονισμένα μέσω των κεντρικών Cloud Campus Hubs.

“Η βράβευσή μας με το Best Remote Agent Program αποδεικνύει τη δέσμευσή μας στην αδιάλειπτη επικοινωνία και συνεργασία, ανεξαρτήτως συνόρων, γλωσσών ή ζωνών ώρας. Στο επίκεντρο της επιτυχίας μας βρίσκεται η πολυπολιτισμική, πολυγλωσσική ομάδα μας, που ενσαρκώνει το όραμα της εταιρείας μας. Έχοντας επενδύσει στην κατάλληλη τεχνολογία και σε καινοτόμες λύσεις, διασφαλίζουμε ότι, όπου κι αν βρίσκονται οι εξειδικευμένες ομάδες μας στην εξυπηρέτηση πελατών, παραμένουν συνδεδεμένοι, δυνατοί και έτοιμοι να προσφέρουν άρτια υποστήριξη και υπηρεσίες απαράμιλλης ποιότητας στους πελάτες μας.” αναφέρει η CEO της Teleperformance στην Ελλάδα, Charlotte Foucteau.

Το βραβείο «Best Remote Agent Program» προστίθεται στις πολλές διακρίσεις που έχει κερδίσει ο Όμιλος Teleperformance για την ηγετική του θέση στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών.

Νωρίτερα το 2024, ο Όμιλος τιμήθηκε ως «General Motors 2023 Supplier of the Year» για τη σημαντική συμβολή του στον μετασχηματισμό της General Motors. Επίσης, η Teleperformance απέσπασε εννέα βραβεία για την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών στα European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCAs), τη μεγαλύτερη και πιο εμβληματική διοργάνωση του κλάδου.