Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου
Το πώς οι άνθρωποι βιώνουν τον κόσμο του yachting θέλει να μετασχηματίσει η BoatSpace, μια εφαρμογή με όραμα να εκσυγχρονίσει τον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι κρατήσεις θέσεων ελλιμενισμού σκαφών, παγκοσμίως.
Η ιστορία της BoatSpace ξεκινάει μόλις πριν από έξι μήνες, με δύο φοιτητές να ενώνουν τις δυνάμεις τους: τον Γιώργο Κατιφέ, φοιτητή Πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, και τον Νικόλα Λινό, φοιτητή Διεθνούς Επιχειρηματικότητας στο Αμερικανικό Κολλέγιο.
“Εμπνευστήκαμε την ιδέα της BoatSpace στο Διεθνές Ναυτικό Σαλόνι, όταν στελέχη της ναυτιλίας μάς μίλησαν για ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο συγκεκριμένος κλάδος, που είναι η δυσκολία εξεύρεσης θέσεων σε μαρίνες”, αναφέρει στο Capital.gr ο Γιώργος Κατιφές.
Οι δύο φοιτητές αποφάσισαν να βρουν μια λύση σε αυτό το πρόβλημα κι έτσι ξεκίνησαν να δουλεύουν πάνω στην BoatSpace, μια πλατφόρμα που στοχεύει να δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους ιδιοκτήτες σκαφών να κλείνουν θέσεις σε μαρίνες online, χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνούν με τη μαρίνα.
Επίσης, μέσω της πλατφόρμας θα δίνεται και η δυνατότητα ενοικίασης πολυτελών yachts, με τους χρήστες να βρίσκουν το κατάλληλο σκάφος, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους, χρησιμοποιώντας φίλτρα αναζήτησης. Στα μελλοντικά σχέδια των ιδρυτών είναι και η παροχή ετήσιων συνδρομών σε μέλη που θέλουν να απολαμβάνουν περισσότερα προνόμια σε εστιατόρια και ξενοδοχεία, αλλά και πρόσβαση σε ιδιωτικές εκδηλώσεις σε σκάφη.
Στόχος να βγει στην αγορά το 2024
Οι δύο ιδρυτές βρίσκονται αυτή την περίοδο σε συζητήσεις με μαρίνες και στόχος τους είναι η πλατφόρμα να βγει στην αγορά μέσα στο 2024.
Όπως εξηγούν, η πλατφόρμα θα έχει τρεις κύριες πηγές εσόδων: μια προμήθεια της τάξης του 15-20% από τις κρατήσεις στις μαρίνες, μια προμήθεια 15-20% από τις υπηρεσίες ενοικίασης σκαφών, για τις οποίες η εταιρεία συνεργάζεται με ναυλομεσίτες, και τις ετήσιες συνδρομές για την παροχή των έξτρα προνομίων.
Η εταιρεία, που εδρεύει στην Αθήνα, δεν έχει λάβει μέχρι στιγμής κάποια κεφάλαια από επενδυτές, ωστόσο είναι πολύ πιθανόν να πραγματοποιήσει στο άμεσο μέλλον κάποιον γύρο χρηματοδότησης, ώστε να μπορέσει να εξελίξει περαιτέρω την τεχνολογία της εφαρμογής.
Ενδιαφέρον από Μέση Ανατολή
Η καινοτομία της BoatSpace έγκειται στο ότι η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν κρατήσεις, εξαλείφοντας την ανάγκη επικοινωνίας με τις μαρίνες για εύρεση κατάλληλων θέσεων ελλιμενισμού. Με real time availability, ασφαλή επεξεργασία πληρωμών και οδηγίες ασφαλείας που ενσωματώνονται σε αυτήν τη λειτουργία, η BoatSpace στοχεύει να παρέχει μια απαλλαγμένη από προβλήματα εμπειρία, όταν οι χρήστες πλέουν στο ανοιχτό πέλαγος και θέλουν να αγκυροβολήσουν σε ένα πολυσύχναστο λιμάνι. “Αυτό που θέλουμε να παρέχουμε στον χρήστη είναι η δυνατότητα να κάνει εύκολα κρατήσεις στις μαρίνες, όπως μπορεί να κλείσει εισιτήρια σε μια παράσταση, επιλέγοντας στην κάτοψη του θεάτρου ακριβώς τη θέση που θέλει”, αναφέρει ο Νικόλας Λινός.
Αφού εδραιωθεί στην Ελλάδα, οι ιδρυτές της BoatSpace θέλουν να επεκτείνουν την πλατφόρμα τους και στο εξωτερικό, με πιθανές αγορές-στόχους το Μονακό, το Ντουμπάι και τη Γαλλική Ριβιέρα. Εξάλλου, σε ένα πρόσφατο ταξίδι τους στο “Dubai International Boat Show”, τόσο η Yas Marina του Αμπού Ντάμπι όσο και το παλιό λιμάνι της Ντόχα, εξέφρασαν ενδιαφέρον για να ενταχθούν στην εφαρμογή.
Πηγή: forbesgreece.gr