businewss.gr

Η Coca-Cola HBC ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα με νέα επένδυση ύψους 350.000 ευρώ στο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης (R&D Centre), επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική της δέσμευση στην καινοτομία και στην ανάπτυξη προϊόντων για ολόκληρο το 24/7 χαρτοφυλάκιό της. Η κίνηση αυτή ενδυναμώνει περαιτέρω τον ρόλο του ελληνικού R&D Centre ως περιφερειακού κόμβου τεχνολογίας και ανάπτυξης νέων προϊόντων για τον Όμιλο.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, το Κέντρο υποστηρίζει την έρευνα και ανάπτυξη σε πολλές κατηγορίες προϊόντων – από χυμούς και νερό έως σνακ και γαλακτοκομικά. Μεταξύ των μαρκών που εξυπηρετεί είναι τα Amita, Fruice, Deep River Rock Water, Λανίτης και Next, τα οποία διατίθενται σε Ελλάδα, Κύπρο, Ιρλανδία, Σερβία, Ιταλία και Αλβανία.
Ειδικά για την ελληνική αγορά, το R&D Centre έχει συμβάλει στη διαμόρφωση εμβληματικών brands της Coca-Cola Τρία Έψιλον και συνεχίζει να στηρίζει την εξέλιξη των Amita, Amita Motion, Frulite, Avra και Tsakiris Chips.

Δείτε επίσης: Αλλαγή ηγεσίας στη Walmart: Τέλος θητείας για τον McMillon – Ο Furner στο τιμόνι

Η νέα επένδυση αφορά την εγκατάσταση προηγμένου εξοπλισμού και σύγχρονων υποδομών, οι οποίες θα επιτρέψουν στο Κέντρο να αναβαθμίσει περαιτέρω τις δυνατότητές του στην ανάπτυξη προϊόντων καινοτομίας για τον Όμιλο.

Ο Svetoslav Atanasov, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο, υπογράμμισε ότι η επένδυση αποτελεί ξεκάθαρη απόδειξη της στήριξης του Ομίλου στη χώρα, προσθέτοντας ότι λειτουργεί ως «επιταχυντής ανάπτυξης», καθώς ανοίγει νέες ευκαιρίες σε ακόμη περισσότερες κατηγορίες προϊόντων.

Από την πλευρά του, ο Γιάννης Αθανασιάδης, Premium Spirits Owned Brands Director του Ομίλου Coca-Cola HBC, τόνισε τη σημασία της έρευνας και ανάπτυξης στη διεύρυνση του 24/7 χαρτοφυλακίου και τη σημαντική συμβολή της ελληνικής ομάδας στη δημιουργία προϊόντων με διεθνή απήχηση.

Ο Mukesh Ghai, Επικεφαλής SC Portfolio Management και R&D του Ομίλου Coca-Cola HBC, σημείωσε ότι η προϊοντική καινοτομία αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξης και ότι η επένδυση στην Ελλάδα ενισχύει την ικανότητα του Ομίλου να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών διεθνώς.

Η ιστορία του R&D στην Ελλάδα ξεκινά το 1983, με την κυκλοφορία του πρώτου συσκευασμένου χυμού Amita, που αποτέλεσε σταθμό στην ελληνική αγορά. Από το 2016, οι δραστηριότητες επεκτάθηκαν για να καλύψουν το σύνολο των προϊόντων του Ομίλου Coca-Cola HBC, ενισχύοντας διαρκώς τη συμβολή της χώρας στην ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων για το 24/7 χαρτοφυλάκιο.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει: Ραγδαία άνοδος στην αγορά Waste-to-Energy: Προβλέψεις και παγκόσμιες τάσεις έως το 2032