Καθυστερούσε στην παράδοση του προϊόντος και ζητούσε επιπλέον χρήματα
Καθυστερούσε στην παράδοση του προϊόντος και ζητούσε επιπλέον χρήματα
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει ανακοίνωση της ΕΕΚΕ, παρά το ότι ο καταναλωτής προχώρησε, μετά από υπόδειξη του καταστήματος, στην κατασκευή ειδικής βάσης με δικά του έξοδα, παρά το ότι η εταιρεία απεγκατέστησε τον παλιό ηλιακό ένα μήνα μετά την παραγγελία, χωρίς να έχει παραδώσει τον καινούργιο (με αποτέλεσμα ο καταναλωτής, που αντιμετώπιζε προβλήμα υγείας, να μείνει χωρίς ζεστό νερό), εν τούτοις αυτή όχι μόνο δεν ήταν συνεπής στους χρόνους παράδοσης αλλά αξίωσε και την καταβολή επιπλέον χρηματικού ποσού για τη χρήση τηλεσκοπικού και όχι απλού γερανού για την τοποθέτηση. Επιπλέον, όλο αυτό το χρονικό διάστημα, μέχρι και την υποβολή της καταγγελίας από την ΕΕΚΕ, ο καταναλωτής καλούσε επανειλημμένα τους εκπροσώπους της εταιρείας, χωρίς όμως να εισακούεται.
Η νομική υπηρεσία της ΕΕΚΕ, στηριζόμενη στις διατάξεις του Ν. 2251/1994 σχετικά με τις υποχρεώσεις του εμπόρου για τον χρόνο παράδοσης και τον Αστικό Κώδικα, σε συνδυασμό με τους όρους του προγράμματος, ζήτησε από την αλυσίδα, να προβεί τόσο στην άμεση παράδοση της παραγγελίας όσο και στην εγκατάσταση του νέου ηλιακού θερμοσίφωνα κατά τα συμφωνηθέντα με βάση την αρχική παραγγελία, σε διαφορετική περίπτωση, να προχωρήσει στην ακύρωση της παραγγελίας και αποδέσμευση της επιταγής (voucher) προκείμενου να χρησιμοποιηθεί για την αγορά ενός διαφορετικού ηλιακού θερμοσίφωνα ο οποίος θα έχει τουλάχιστον την ίδια αξία και τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με αυτόν της αρχικής παραγγελίας.
Σε ελάχιστες ημέρες μετά τη λήψη του αιτήματος της οργάνωσης των καταναλωτών, η αλυσίδα ηλεκτρικών συσκευών παρέδωσε και τοποθέτησε τον ηλιακό θερμοσίφωνα με τη χρήση τηλεσκοπικού γερανού, χωρίς περαιτέρω χρέωση του καταναλωτή.
Πηγή: naftemporiki.gr