businewss.gr

Σημαντική άνοδο πωλήσεων και επιστροφή σε τροχιά κερδοφορίας κατέγραψε η Estée Lauder Hellas, σηματοδοτώντας μια νέα φάση δυναμικής ανάπτυξης για τον Όμιλο στην περιοχή των Βαλκανίων.

Όπως ανέφερε ο Κώστας Σπυρόπουλος, Γενικός Διευθυντής The Estée Lauder Companies Balkans,

«Η Estée Lauder Companies βρίσκεται στην Ελλάδα εδώ και 40 χρόνια, αλλά τα τελευταία τρία χρόνια είχα την τιμή να ηγούμαι μιας εξαιρετικής ομάδας που διαγράφει ένα νέο κεφάλαιο για την εταιρεία στην περιοχή».

Ανάπτυξη +20% και επιστροφή στην κερδοφορία

Η χρήση 2023–2024 (Ιούλιος 2023 – Ιούνιος 2024) αποτέλεσε κομβικό σημείο για την εταιρεία, θέτοντας τις βάσεις για τη μελλοντική της πορεία.
Ο κύκλος εργασιών της Estée Lauder Hellas αυξήθηκε κατά περίπου 20%, από 55 εκατ. ευρώ σε 66 εκατ. ευρώ, ενώ η εταιρεία πέρασε ξανά σε κερδοφορία, έπειτα από μια χρονιά αναδιοργάνωσης και έκτακτων εξόδων.

Επενδύσεις σε υποδομές και ενίσχυση της περιφερειακής παρουσίας

Η εταιρεία συνέχισε τις επενδύσεις της σε υποδομές και logistics.

«Στο πλαίσιο αυτό, προχωρήσαμε σε μετεγκατάσταση των κεντρικών της γραφείων σε νέα και αναβαθμίσαμε το κέντρο διανομής στον Ασπρόπυργο, μέσα από το έργο “Project Olympic”. Πρόκειται για ένα έργο που ενοποίησε τη ροή προϊόντων της Ρουμανίας μέσω της ελληνικής αποθήκης, μια σημαντική συνέργεια σε επίπεδο ομίλου που αναδεικνύει την Αθήνα σε περιφερειακό κόμβο για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Ρουμανία», τόνισε ο κ. Σπυρόπουλος.

Η Estée Lauder Hellas προχώρησε επίσης σε ανακαινίσεις σημείων πώλησης, από το flagship κατάστημα MAC στην Ερμού έως και συνεργάτες λιανικής σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία, ευθυγραμμίζοντας την εμπειρία πελάτη με τα EMEA standards.

Νέα brands, digital ενίσχυση και retail ανάπτυξη

Το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας εμπλουτίστηκε με νέα διεθνή brands όπως τα Dr. Jart+, Le Labo και The Ordinary, ενώ ενισχύθηκε η παρουσία της στο φαρμακείο.

Ταυτόχρονα, το online κανάλι πωλήσεων —μέσω των 3 e-shops— αντιπροσωπεύει πλέον περίπου 10% του συνολικού τζίρου, αποδεικνύοντας τη σημασία της ψηφιακής στρατηγικής του Ομίλου.

Δείτε επίσης: Dove Real Beauty: Όταν η ειλικρίνεια έγινε στρατηγική marketing επιτυχίας

«Μετατρέψαμε το μοντέλο λειτουργίας μετά το Joint Venture και ευθυγραμμιστήκαμε με τα διεθνή standards, διατηρώντας δυνατές τοπικές ομάδες κοντά στις ανάγκες κάθε αγοράς. Από το 2022, η Αθήνα αποτελεί έδρα για πέντε χώρες – Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία, Βουλγαρία και Μολδαβία – ενώ ο ελληνικός οργανισμός διαχειρίζεται ένα δίκτυο 850 συνεργατών, εκ των οποίων οι 700 στην Ελλάδα. Αυτό αντικατοπτρίζει τη στρατηγική μας επιλογή να επενδύουμε στο λιανεμπόριο, στην εμπειρία του πελάτη και στο ανθρώπινο δυναμικό μας»,
σημείωσε ο κ. Σπυρόπουλος.

Προοπτικές για τη χρήση 2024–2025

Αν και τα επίσημα οικονομικά στοιχεία για τη χρήση 2024–2025 (που ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο 2025) δεν έχουν ακόμη δημοσιευθεί, οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι οι πωλήσεις θα ξεπεράσουν τα 70 εκατ. ευρώ.

Η ανάπτυξη συνεχίζεται σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων — Make Up, Skin Care και Fragrances — παρά τη γενικότερη επιβράδυνση της αγοράς, ενώ η κερδοφορία βελτιώνεται χάρη στην αποτελεσματικότερη λειτουργία και τη στοχευμένη δαπάνη.

«Παραμένουμε αισιόδοξοι, διότι έχουμε δυνατά brands, οργανωτική ευελιξία και μια ομάδα που μπορεί να μετατρέπει τις προκλήσεις σε ευκαιρίες», υπογράμμισε ο κ. Σπυρόπουλος.

Κώστας Σπυρόπουλος
📷 Κώστας Σπυρόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της The Estée Lauder Companies για τα Βαλκάνια
Κοινωνική δράση: Φωτίζοντας τον “Δρομέα” για τον καρκίνο του μαστού

Πιστή στη δέσμευσή της για κοινωνική ευαισθησία, η Estée Lauder Hellas στηρίζει για ακόμη μία χρονιά την ενημέρωση και πρόληψη κατά του καρκίνου του μαστού, φωτίζοντας με το χαρακτηριστικό ροζ χρώμα το γλυπτό «Δρομέας» του Κώστα Βαρώτσου, με τη στήριξη του Δήμου Αθηναίων.

Η φωταγώγηση θα διαρκέσει έως τις 10 Νοεμβρίου, ημέρα διεξαγωγής του 42ου Μαραθωνίου της Αθήνας.

Παράλληλα, η εταιρεία διαθέτει 1% των λιανικών πωλήσεων όλων των brands του Ομίλου για τον μήνα Οκτώβριο, προκειμένου να ενισχύσει το έργο της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας.
Χάρη σε αυτή την πρωτοβουλία, έχουν ήδη πραγματοποιηθεί πάνω από 7.750 δωρεάν μαστογραφίες σε γυναίκες απομακρυσμένων περιοχών της Ελλάδας, ενώ την τελευταία διετία έχουν διατεθεί άνω των 150.000 ευρώ σε δωρεές και εξοπλισμό.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει: Wolt: Λανσάρει νέα υπηρεσία για αποστολή και παραλαβή πακέτων – Δες πώς λειτουργεί