Η τεχνητή νοημοσύνη επεκτείνει την επιρροή της σε αυξανόμενο αριθμό τομέων, με πολλές μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες να επενδύουν δισεκατομμύρια για την περαιτέρω ανάπτυξή της.
Η Meta ανακοίνωσε την ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης στις προτάσεις βίντεο του Facebook. Σύμφωνα με τον Tom Alison, επικεφαλής του Facebook, ο νέος αλγόριθμος προτάσεων βίντεο, ο οποίος εκμεταλλεύεται την τεχνητή νοημοσύνη, έχει ήδη ενεργοποιηθεί στα Reels.
Η πρόθεση είναι να εφαρμοστεί αυτή η τεχνολογία συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη σε όλες τις ενότητες του Facebook, από την κύρια ροή έως τις Ομάδες, στο πλαίσιο ενός ευρύτερου σχεδίου που πρόκειται να αναπτυχθεί έως το 2026, όπως αποκάλυψε η Alison κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης σε τεχνολογικό συνέδριο στο Morgan Stanley στο Σαν Φρανσίσκο.
Η ενέργεια αυτή από τη Meta αποτελεί μια απόπειρα να αντιμετωπίσει το TikTok, αφού όπως είναι γνωστό διαθέτει εξαιρετικά ισχυρό μηχανισμό προτάσεων και φαίνεται να κατανοεί ακριβώς τι θέλουν οι χρήστες να δουν. Η αύξηση της δημοτικότητάς του στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια έκανε τη Meta να το λάβει σοβαρά υπόψη.
Κατά τη δοκιμή του νέου μηχανισμού προτάσεων με τεχνητή νοημοσύνη στο Reels, η Meta παρατήρησε αύξηση περίπου 8 έως 10% στον χρόνο παρακολούθησης, σύμφωνα με την Alison.