businewss.gr

Με τη λειτουργία του eshop της στη Ρουμανία, η Funky Buddha φέρνει το πλήρες φάσμα των προϊόντων της στους τοπικούς καταναλωτές, ενώ παράλληλα ενισχύει την παρουσία της με κατάστημα στο Βουκουρέστι.

Σταθερά προσηλωμένη στην αναπτυξιακή της στρατηγική, η Funky Buddha — το fashion brand του ελληνικού ομίλου Altex — κάνει αισθητή την παρουσία της στη ρουμανική αγορά, με το πρώτο της κατάστημα να ανοίγει στα μέσα Απριλίου στο ParkLake, ένα από τα πλέον δημοφιλή εμπορικά κέντρα του Βουκουρεστίου.

Η παρουσία της Funky Buddha στη ρουμανική αγορά ενισχύθηκε περαιτέρω με την πρόσφατη έναρξη λειτουργίας του πρώτου της ηλεκτρονικού καταστήματος, μέσω της πλατφόρμας funky-buddha.ro.

Αμέσως μετά την ίδρυση του πρώτου φυσικού της καταστήματος, η Funky Buddha προχώρησε στη λειτουργία του ηλεκτρονικού της καταστήματος στη Ρουμανία, μέσω του funky-buddha.ro, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία της στη χώρα.

Η Funky Buddha ενισχύει την πρόσβασή της στη ρουμανική αγορά, επιτρέποντας στους καταναλωτές να εξερευνήσουν τη ευρεία γκάμα προϊόντων της μέσω του eshop της, προσαρμόζοντας έτσι τις υπηρεσίες της στα δεδομένα του σύγχρονου αγοραστικού κοινού.

Δείτε επίσης: Deal $1 δισ.: Η e.l.f. εξαγοράζει τη Rhode της Hailey Bieber

Η είσοδος της Funky Buddha στη Ρουμανία αποτελεί το πρώτο βήμα ενός ευρύτερου σχεδίου ανάπτυξης, με στόχο την παρουσία και σε άλλες πόλεις της χώρας, καθώς και σε αγορές της Ευρώπης. Η Funky Buddha κάνει το πρώτο της βήμα στη ρουμανική αγορά, εντάσσοντας το σε ένα ευρύτερο πλάνο ανάπτυξης που στοχεύει στην επέκταση και σε άλλες πόλεις της χώρας και σε ευρωπαϊκές αγορές. Παράλληλα, θα αναπτύξει περαιτέρω τις δραστηριότητές της μέσω λιανικών, χονδρικών πωλήσεων και e-commerce, επεκτείνοντας το αποτύπωμά της μέσα από τοπικά marketplaces και προηγμένες ψηφιακές τεχνολογίες.

Σύμφωνα με τον Διευθύνων Σύμβουλο της Altex, Νίκο Αλεξίου, η επέκταση στη Ρουμανία αποτελεί καθοριστικό βήμα στο πλαίσιο της στρατηγικής διεύρυνσης των δραστηριοτήτων, με προοπτική ισχυρής ανάπτυξης και ενίσχυσης της διεθνούς παρουσίας. Ο ίδιος μάλιστα αναφέρει:

“Ένα νέο, συναρπαστικό ταξίδι ξεκίνησε για εμάς με την είσοδό μας στην αγορά της Ρουμανίας. Με την ολοκληρωμένη τοποθέτησή μας τόσο με φυσικό όσο και με ηλεκτρονικό κατάστημα, αποδεικνύουμε έμπρακτα την αφοσίωσή μας στη δημιουργία μιας ισχυρής σχέσης με το κοινό της Ρουμανίας. Η omnichannel παρουσία μας, μας δίνει τη δυνατότητα να ανταποκρινόμαστε στις σύγχρονες ανάγκες του καταναλωτή μετατρέποντας τις αγορές σε μία αναβαθμισμένη εμπειρία.

Η δυναμική εκκίνηση της λειτουργίας μας στη Ρουμανία σηματοδοτεί ένα κομβικό βήμα στην ευρύτερη αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυσή της και την παρουσία της σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.”

Μπορεί να σας ενδιαφέρει: Ρεκόρ καθημερινών παραγγελιών για τη νέα πλατφόρμα της Alibaba