businewss.gr

“Ζούμε σε μια κοινωνία που συνεχώς εισάγει νέες τάσεις και καινοτομίες, και όλο αυτό γίνεται με γρήγορους ρυθμούς. Τα στελέχη του μέλλοντος θα πρέπει να μπορούν να προσαρμόζονται με τους ίδιους ρυθμούς στις εξελίξεις για να οδηγούν και τις εταιρείες σε αυτή τη νέα εποχή που διαμορφώνεται συνεχώς” αναφέρει ο Γιώργος Λεβεντάκης CEO του ομίλου Gruppo Cucine. O ίδιος σημειώνει πως στα σχέδια της εταιρείας είναι να χρησιμοποιήσουν περισσότερο την τεχνητή νοημοσύνη και το ChatGPT, όταν ολοκληρώσουμε την έρευνα των δεδομένων που πραγματοποιούμε.

Επίσης, ο κ. Λεβεντάκης μιλάει για τις σημερινές τάσεις που κυριαρχούν στην αγορά που δραστηριοποιείται η Gruppo Cucine, αλλά και για τις αρχές που πρέπει να διέπουν τις σχέσεις ενός CEO με τους πελάτες του οργανισμού του.

– Η οικοδομική δραστηριότητα το τελευταίο διάστημα αυξάνεται εντυπωσιακά παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες. Πόσο έχει επηρεάσει αυτό τον δικό σας τομέα;

Είναι γεγονός ότι τον τελευταίο χρόνο παρατηρείται μια αυξανόμενη οικοδομική δραστηριότητα η οποία είναι αναμενόμενο ότι έχει παρασύρει και όλους τους κλάδους που δραστηριοποιούνται γύρο από αυτή. Το σημαντικό είναι ότι το επίπεδο των κατασκευών έχει ανέβει και οι απαιτήσεις των κατασκευαστών για καινοτόμα υλικά είναι πιο επιτακτική. Για μας αυτό αποτελεί μια δικαίωση αφού είμαστε η εταιρεία, που ξεκίνησε να εισάγει στην ελληνική αγορά όλα τα καινοτόμα και πρωτοποριακά υλικά και τις πιο λειτουργικές λύσεις στα έπιπλα κουζίνας.

– Ήσασταν από τις πρώτες εταιρείες που λανσάρατε τον σχεδιασμό κουζίνας από απόσταση. Πόσο βοήθησε αυτό στις πωλήσεις εν μέσω πανδημίας. Η τάση αυτή συνεχίζεται ακόμη;

Ο σχεδιασμός από απόσταση ήταν μια ιδέα που η εταιρεία μας ξεκίνησε πειραματικά το 2011. Με το ξέσπασμα της πανδημίας και της κοινωνικής αποστασιοποίησης βάλαμε στην καθημερινότητά μας πολύ δυναμικά αυτόν τον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών και μας βοήθησε σε όλη τη διάρκεια της, να είμαστε συνεπείς στα έργα που είχαμε αναλάβει και να τα ολοκληρώσουμε χωρίς να χαθεί πολύτιμός χρόνος. Πλέον η υπηρεσία αυτή είναι μέρος της δουλειάς μας και δίνει τη δυνατότητα να εξυπηρετούμε πελάτες από οποιοδήποτε σημείο της χώρας, αλλά ακόμα και από το εξωτερικό. Με αυτό τον τρόπο ο πελάτης δεν χρειάζεται να κάνει έξοδα μετακίνησης και μπορεί να σχεδιάσει την κουζίνα του από τον καναπέ του σπιτιού του.

– Ποιες είναι σήμερα οι τάσεις που κυριαρχούν και πόσο έχουν αλλάξει οι συνήθειες των πελατών σας;

Το πιο βασικό για εμάς όταν σχεδιάζουμε μια κουζίνα είναι ο άνθρωπος. Στον σχεδιασμό μας παίζουν τα πάντα ρόλο, το φύλο, η ηλικία, το ύψος, το βάρος, οι διατροφικές συνήθειες, το επάγγελμα, τα χόμπι, οι ώρες που περνάει κάποιος μέσα στον χώρο της κουζίνας και πολλά άλλα χαρακτηριστικά που είναι κρίσιμα για το τελικό αποτέλεσμα. Η εργονομία, μετά τον άνθρωπο, είναι ο άξονας πάνω στον οποίο σχεδιάζουμε. Σε αυτό το σημείο, ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει λειτουργήσει βοηθητικά για εμάς, καθώς μας επιτρέπει να διατηρούμε όλα τα δεδομένα και τις πληροφορίες των πελατών μας. Όλη η διαδικασία του σχεδιασμού και της τελικής υλοποίησης μιας κουζίνας στηρίζεται στο feedback των πελατών. Για κάθε στάδιο μέχρι την τοποθέτηση της κουζίνας ο πελάτης λαμβάνει ερωτηματολόγια τα οποία καταχωρούνται στη βάση μας και μέσω αυτών μπορούμε να ελέγχουμε όλη τη διαδικασία. Στα σχέδια μας είναι να χρησιμοποιήσουμε περισσότερο την τεχνητή νοημοσύνη και το ChatGPT, όταν ολοκληρώσουμε την έρευνα των δεδομένων που πραγματοποιούμε.

– Ποιες ικανότητες και δεξιότητες εκτιμάτε ότι στο μέλλον θα απαιτηθούν να κατέχουν τα νέα και πολλά υποσχόμενα στελέχη;

Για μια δεκαετία ο κλάδος της οικοδομής παρουσίασε μεγάλη πτώση. Αυτό δεν βοήθησε να βγει στην αγορά η δεύτερη γενιά και παρατηρείται έντονα μια δυσκολία στην εύρεση προσωπικού. Κρατώντας από την πλευρά μας μια ομάδα έμπειρων σχεδιαστών και ανθρώπους γύρω από τον χώρο της κουζίνας ετοιμάζουμε μια Ακαδημία στην οποία θα πραγματοποιούμε σεμινάρια σε νέα παιδιά που θέλουν να μπουν στον κλάδο. Έχουμε σκοπό να απορροφήσουμε τους περισσότερους από αυτούς. Αυτοί που θα επιλεγούν θα πρέπει να έχουν σαν βασική φιλοδοξία την εξέλιξη. Ζούμε σε μια κοινωνία που συνεχώς εισάγει νέες τάσεις και καινοτομίες, και όλο αυτό γίνεται με γρήγορους ρυθμούς. Τα στελέχη του μέλλοντος θα πρέπει να μπορούν να προσαρμόζονται με τους ίδιους ρυθμούς στις εξελίξεις για να οδηγούν και τις εταιρείες σε αυτή τη νέα εποχή που διαμορφώνεται συνεχώς.

– Η συμμόρφωση με τις αρχές του ESG αποτελούν βασική προϋπόθεση ώστε ένας οργανισμός να εξασφαλίσει ακόμα και χρηματοδότηση στο άμεσο μέλλον. Πόσο έχετε προετοιμαστεί στο πλαίσιο αυτό και πόσο έχει επηρεαστεί το μοντέλο διοίκησης του δικού σας οργανισμού;

Σαν εταιρεία έχουμε εναρμονιστεί και με αυτή την προοπτική και έχουμε καταρτίσει “Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης” έτσι ώστε να είμαστε έτοιμοι όταν αυτό θα είναι προϋπόθεση. Όμως δεν έχουμε μείνει μόνο εκεί. Ολοκληρώσαμε τα δύο φωτοβολταϊκά πάρκα από τα οποία το ένα το κάναμε net metering χρησιμοποιώντας δική μας ενέργεια. Έχουμε επενδύσει σε δύο πάρκα στη Λιβαδειά και ένα στα Μεσόγεια, το οποίο καλύπτει ενεργειακά τα καταστήματά μας. Ολοκληρώσαμε την ψηφιοποίηση της επιχείρησης και είμαστε η πρώτη αλυσίδα του κλάδου μας που τοποθετήσαμε ταχυφορτιστές στα καταστήματά μας για ηλεκτρικά οχήματα. Όλα τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε είναι 100% φιλικά προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον και διαθέτουμε πιστοποίηση κατά LEED. Η οικοσοφία είναι κάτι που βρίσκεται στο DNA μας και έχουμε ξεκινήσει εδώ και χρόνια να χτίζουμε την επιχειρηματική μας στρατηγική ακριβώς πάνω σε αυτή. Για κάθε αγοραστή κουζίνας φυτεύουμε ένα δέντρο έτσι ώστε η ενέργεια που έχει καταναλωθεί να επιστραφεί στο περιβάλλον. Παράλληλα, αναπτύσσουμε ενεργά το κομμάτι του ψηφιακού μετασχηματισμού, πρωτίστως αξιοποιώντας την εικονική πραγματικότητα.

– Η προσωπική ενασχόληση ενός CEO με τα θέματα που απασχολούν την κοινωνία είναι μέρος του ρόλου του/της;

Για έναν CEO, η ενασχόληση με κοινωνικά θέματα, θεωρώ ότι θα πρέπει να είναι βασικό μέρος του ρόλου του. Οι CEOs επιβάλλεται να είναι ενεργοί σε θέματα κοινωνικής ευθύνης της επιχείρησής τους, συμμετέχοντας σε φιλανθρωπικές πρωτοβουλίες, προγράμματα βιώσιμης ανάπτυξης, αλλά και στην επίλυση προβλημάτων που αφορούν την κοινωνία. Αυτό συχνά αντικατοπτρίζει και την προσπάθεια της εταιρείας να έχει θετική επίδραση στον κόσμο γύρω της και να προωθεί τις αξίες της.

– Ποιες οι βασικές αρχές που θεωρείτε ότι πρέπει να διέπουν τις σχέσεις ενός/μίας CEO με τους πελάτες του οργανισμού του/της και τι έχει αλλάξει μετά την πανδημία στον τομέα αυτό;

Ειλικρίνεια, εμπιστοσύνη και καινοτομία θεωρώ τις βασικές αρχές που πρέπει να διέπουν τις σχέσεις της διοίκησης με το αγοραστικό κοινό. Η ειλικρίνεια και μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους, παρέχοντας διαφανείς πληροφορίες και τηρώντας υποσχέσεις, χτίζουν μια διαχρονική σχέση. Η καινοτομία και η αναβάθμιση των προϊόντων ή των υπηρεσιών μιας εταιρείας, πρέπει να είναι στην πρώτη γραμμή για να ικανοποιούν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους. Μετά την πανδημία, πολλές επιχειρήσεις εστίασαν περισσότερο στην ψηφιακή παρουσία και την ανάγκη για αναπροσαρμογή στις νέες συνθήκες. Επίσης, η ευαισθητοποίηση σχετικά με τα θέματα υγείας και ασφάλειας ενισχύθηκε. Οι CEOs πλέον θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να προσαρμόσουν τις σχέσεις της εταιρείας τους με τους πελάτες σύμφωνα με αυτές τις νέες συνθήκες.

– Ποιος ο ρόλος του crisis management στην τρέχουσα περίοδο σε έναν οργανισμό, ειδικά του κλάδου σας; Πόση έμφαση έχετε αποδώσει στο crisis preparedness και με ποιους τρόπους;

Στον κλάδο των επίπλων κουζίνας, το crisis management μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο για τη διατήρηση της φήμης και της λειτουργικότητας της εταιρείας. Πρέπει να διατηρούμε ενημερωμένους τους πελάτες μας, για προβλήματα ποιότητας ή καθυστερήσεων στις παραδόσεις. Προτεραιότητά μας πρέπει να είναι η αποτροπή και αντιμετώπιση προβλημάτων όπως ελαττωματικά προϊόντα ή δυσκολίες στην τοποθέτηση μιας κουζίνας. Οι εταιρείες πρέπει να προστατεύουν τη φήμη τους και να αντιμετωπίζουν προσεκτικά τα θέματα επικοινωνίας που ίσως παρουσιαστούν. Συνολικά, η διαχείριση κρίσεων είναι σημαντική για τη διατήρηση της εμπιστοσύνης των πελατών και την αντιμετώπιση απρόβλεπτων καταστάσεων που μπορούν να επηρεάσουν την επιτυχία μιας εταιρείας στον κλάδο μας.

– Τι συναισθήματα προκαλεί η ίδια η θέση του/της CEO και πώς τα διαχειρίζεστε;

Η ίδια η θέση του CEO προκαλεί μια ευρεία γκάμα συναισθημάτων, καθώς είναι μια υψηλής ευθύνης και απαιτητικότητας θέση. Οι συναισθηματικές αντιδράσεις πολλές φορές μπορεί να είναι πίεση, ευφορία, ανησυχία αλλά και ευγνωμοσύνη. Ο τρόπος που διαχειρίζεται κάποιος αυτά τα συναισθήματα είναι πολύ προσωπικός και εξαρτάται από την αντοχή και την εμπειρία. Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις συναδέλφων που αναζητούν υποστήριξη από συμβούλους ή ψυχολόγους για τη διαχείριση του άγχους τους. Συνολικά, η ικανότητα να διαχειριστεί ένας CEO τα συναισθήματά του είναι κρίσιμη για την απόδοση και την επιτυχία της θέσης.

– Πόσο σημαντική θεωρείτε τη φήμη του/της CEO σε ό,τι αφορά την αξία και στο μέλλον της εταιρείας του/της;

Η φήμη ενός CEO μπορεί να έχει σημαντική επίδραση στην αξία και το μέλλον της εταιρείας. Πολλές φορές η φήμη της εταιρείας εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και όχι μόνο από αυτόν. Ο CEO είναι συχνά το πρόσωπο που αντιπροσωπεύει την εταιρεία και είναι υπεύθυνο για την επικοινωνία με το κοινό. Η ικανότητά του να παρουσιάζει την εταιρεία θετικά μπορεί να επηρεάσει την φήμη της. Η συμμετοχή του σε δραστηριότητες φιλανθρωπίας και πρωτοβουλίες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης μπορούν να έχουν θετική επίδραση. Οι αποφάσεις και οι ενέργειές του πρέπει να ευθυγραμμίζονται με τις ηθικές αξίες και τα δεοντολογικά πρότυπα. Τέλος, επηρεάζει τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας και το κλίμα στο χώρο εργασίας. Η συμπεριφορά του μπορεί να επηρεάσει τους εργαζόμενους και την απόδοσή τους.

– Πώς εκπαιδεύεται, ενημερώνεται και ανταλλάσσει απόψεις και καλές πρακτικές ένας/μία CEO σήμερα;

Η εκπαίδευση, η ενημέρωση και η ανταλλαγή απόψεων και καλών πρακτικών είναι σημαντικές διαδικασίες για τους CEOs. Με τη συμμετοχή μας σε σεμινάρια, προγράμματα εκπαίδευσης ή online μαθήματα για να εξέλιξη των δεξιοτήτων, έχουμε τη δυνατότητα να ενημερωθούμε για τις τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο δραστηριοποίησης μας. Η συμμετοχή σε δίκτυα, όπως το CEO Club Greece, που δίνουν την ευκαιρία για συναντήσεις και ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών είναι πλέον επιβεβλημένη. Πρέπει να είμαστε ενημερωμένοι για τα τελευταία νέα, τις τάσεις και τις εξελίξεις που επηρεάζουν τον κλάδο μας, καθώς και την παγκόσμια οικονομία. Προσωπικά πιστεύω ότι ένας CEO πρέπει να ενσωματώσει όλα τα παραπάνω στην επαγγελματική του ζωή για να παραμένει ανταγωνιστικός και να λαμβάνει ενημερωμένες αποφάσεις για την εταιρεία του.

– Πέραν της ευρείας διείσδυσης της ψηφιακής τεχνολογίας, πόσο έχει αλλάξει η πανδημία την κουλτούρα, αλλά και τον ρόλο της ηγεσίας ενός οργανισμού;

Η πανδημία επηρέασε σημαντικά την κουλτούρα και τον ρόλο ενός CEO. Η ανάγκη για απομακρυσμένη εργασία και ψηφιακή συνδεσιμότητα επέβαλε την επιτάχυνση των προσπαθειών ψηφιακής μετάβασης. Αυτό επηρέασε την τεχνολογική κουλτούρα και αύξησε την αξία της ψηφιακής τεχνολογίας. Πολλοί οργανισμοί υιοθέτησαν πιο ευέλικτα μοντέλα εργασίας, συμπεριλαμβανομένης της απομακρυσμένης εργασίας. Αυτό απαιτεί νέες διαχειριστικές προσεγγίσεις. Τέθηκε σε πρώτο πλάνο η ευεξία των εργαζομένων. Οι CEOs καλούμαστε πλέον να δώσουμε προτεραιότητα στην ψυχολογική και σωματική υγεία του προσωπικού μας. Πρέπει να είμαστε αποτελεσματικοί στην επικοινωνία και στη διαχείριση της αβεβαιότητας. Ενώ είναι καθοριστικός ο ρόλος μας για την προώθηση της ασφάλειας και της εμπιστοσύνης και η ικανότητα μας να αντιμετωπίζουμε απρόβλεπτες καταστάσεις και κρίσεις, όπως η ίδια η πανδημία. Επομένως συμπερασματικά θα έλεγα ότι έχει αλλάξει ο ρόλο της ηγεσίας, προωθώντας περισσότερη ευαισθησία, ευελιξία και επικοινωνία, καθώς και την ενίσχυση της αξίας της ψηφιακής τεχνολογίας στην επιχειρηματική διαδικασία.

– Ποιο μοντέλο εργασίας θεωρείτε ότι θα είναι στο εξής περισσότερο αποτελεσματικό για τη λειτουργία ενός οργανισμού με δεδομένη τη δυνατότητα “επιστροφής στο γραφείο” μετά από μία μακρά περίοδο τηλεργασίας;

Η απάντηση σε αυτήν την ερώτηση εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της φύσης της επιχείρησης, τους τομείς της εργασίας και της κουλτούρας του οργανισμού. Κοιτώντας την αγορά εργασίας παρατηρώ ότι έχουν αναπτυχθεί διάφορα μοντέλα εργασίας. Το υβριδικό μοντέλο συνδυάζει την τηλεργασία με την παρουσία στο γραφείο. Οι εργαζόμενοι έχουν την ευελιξία να εργάζονται από το σπίτι και να παραβρίσκονται στο γραφείο όταν απαιτείται. Ενώ στην απομακρυσμένη εργασία, οι εργαζόμενοι εργάζονται κυρίως από το σπίτι ή άλλους απομακρυσμένους τόπους, χωρίς συχνή παρουσία στο γραφείο. Ορισμένοι οργανισμοί πάλι έχουν επιλέξει να επιστρέψουν στο κανονικό πρόγραμμα εργασίας με παρουσία στο γραφείο για όλους τους εργαζόμενους. Η αποτελεσματικότητα ενός μοντέλου εξαρτάται από την ικανότητά του να ανταποκριθεί στις ανάγκες της εταιρείας και των εργαζομένων της. Θεωρώ ότι το υβριδικό μοντέλο παρουσιάζει τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, καθώς προσφέρει την ευελιξία για τηλεργασία, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί τη σύνδεση με το γραφείο και τους συναδέλφους. Πάντως, η επιλογή του μοντέλου πρέπει να γίνει με βάση των συγκεκριμένων αναγκών και των συνθηκών της εκάστοτε εταιρείας.

– Τι έχει διαφοροποιηθεί λόγω πανδημίας στις σχέσεις ηγεσίας εργαζομένων και πόσο έχει επηρεάσει η αλλαγή αυτή την επίτευξη των στόχων του οργανισμού;

Η πανδημία επηρέασε σημαντικά τη σχέση μεταξύ των εργαζομένων και έχει επιφέρει αλλαγές στον τρόπο εργασίας που μπορούν να αλλάξουν την επίτευξη των στόχων μιας επιχείρησης. Η αύξηση της τηλεργασίας έχει αναπροσαρμόσει τον τρόπο που οι εργαζόμενοι αλληλοεπιδρούν μεταξύ τους. Οι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι χρειάζονται να επικοινωνούν και να συνεργάζονται διαδικτυακά. Πολλές εταιρείες αναγκάστηκαν να αναθεωρήσουν τις στρατηγικές τους λόγω της πανδημίας. Αυτό συνεπάγεται προσαρμογές στους στόχους τους. Η ανάγκη για ενεργή επικοινωνία και συνεχή ενημέρωση αυξήθηκε, καθώς οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι ενημερωμένοι για τις αλλαγές και τις αποφάσεις της εταιρείας. Η ευελιξία των εργασιακών συνθηκών και η προσοχή στην ευεξία των εργαζομένων έχουν αυξηθεί, καθώς οι εταιρείες προσπαθούν να διατηρήσουν την παραγωγικότητα και την ικανοποίηση του προσωπικού. Η επίδραση αυτών των αλλαγών στην επίτευξη των στόχων εξαρτάται κυρίως από το πώς διαχειρίζονται οι CEOs αυτές τη νέα πραγματικότητα.

– Ποιος είναι ο ρόλος του/της CEO στη διατήρηση και ανάπτυξη των στελεχών του/της και ποιος στην προσέλκυση νέων στελεχών από την αγορά;

Ο CEO πρέπει να διαμορφώνει τη στρατηγική πορεία της εταιρείας και να καθορίζει τις ανάγκες σε στελέχη για τον επιτυχή εκτελεστικό σχεδιασμό. Πρέπει να επικοινωνεί την οραματική και στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας και να δημιουργεί εμπιστοσύνη μεταξύ των υπαλλήλων. Να διασφαλίζει την ανάπτυξη των υφιστάμενων στελεχών μέσω εκπαίδευσης, κατάρτισης και δυνατοτήτων προαγωγής. Η συνεργασία του με το ανθρώπινο δυναμικό και την ανθρώπινη διοίκηση μπορεί να προσελκύσει κορυφαία ταλέντα από την αγορά εργασίας. Αυτό περιλαμβάνει τον καθορισμό των αναγκών και τον σχεδιασμό διαδικασιών προσέλκυσης. Είναι υπεύθυνος για τη διατήρηση και ενίσχυση της κουλτούρας της εταιρείας, που περιλαμβάνει αξίες και πρακτικές που καθορίζουν το περιβάλλον εργασίας. Μπορεί να ενθαρρύνει τη δημιουργία μιας κοινότητας εργασίας που προάγει την αλληλεπίδραση και την ανάπτυξη. Ο CEO πρέπει να είναι ο ηγέτης σε αυτούς τους τομείς για να διασφαλίσει την ευημερία, την εξέλιξη και την επιτυχία των στελεχών της εταιρείας και για να εξασφαλίσει ότι η εταιρεία έχει το απαραίτητο ταλέντο για την επίτευξη των στόχων της.

– Ένα νέο στέλεχος που έχει τη φιλοδοξία να γίνει CEO, τι θα το συμβουλεύατε;

Ο καθορισμός σαφών και προσιτών στόχων είναι πολύ σημαντικός. Η φιλοδοξία είναι θετική, αλλά πρέπει να είναι ρεαλιστική για να επιτευχθεί. Επενδύοντας στην εκπαίδευση και την εξέλιξη θα είναι πάντα έτοιμοι να μάθουν νέες δεξιότητες και θα αναπτύσσονται προσωπικά. Η σύνδεση με συναδέλφους και ανθρώπους από τον ίδιο κλάδο αλλά και άλλους επαγγελματίες μπορεί να τους βοηθήσει να ανταλλάξουν γνώσεις και να δημιουργήσουν ευκαιρίες. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να τους τρομάζει η αποτυχία. Οι αποτυχίες μπορούν να είναι μάθημα και να τους οδηγήσουν στην επιτυχία. Η αναζήτηση μέντορα ή συμβούλου μπορούν να προσφέρει χρήσιμες συμβουλές με βάση την εμπειρία του. Οι αξίες και η ηθική θα πρέπει να είναι αδιαπραγμάτευτα. Η ειλικρίνεια, η ενσυνείδηση και το ενδιαφέρον για το κοινό καλό είναι σημαντικά στοιχεία για την επαγγελματική εξέλιξη. Η ισορροπία μεταξύ της εργασίας και της προσωπικής ζωής είναι ένας παράγοντας για να διατηρηθεί η υγεία και η ευημερία τους. Το να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, σε κάθε πρόκληση είναι το κλειδί για την επιτυχία. Αυτές οι συμβουλές μπορούν να βοηθήσουν ένα νέο στέλεχος να αναπτυχθεί και να επιτύχει κατά τη γνώμη μου στον επαγγελματικό τομέα.

O Γιώργος Λεβεντάκης είναι μέλος του CEO Clubs Greece

Πηγή: forbesgreece.gr