businewss.gr

Νέα υπηρεσία η οποία επιτρέπει στους χρήστες να πωλούν προϊόντα τους.

Skroutz

Η Skroutz ανακοίνωσε την εισαγωγή της νέας υπηρεσίας Skoop by Skroutz, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να πουλήσουν προϊόντα που δεν χρειάζονται πλέον σε άλλους χρήστες. Η υπηρεσία Skoop, που βρίσκεται σε φάση δοκιμής (beta), προσφέρεται δωρεάν για τους πωλητές μέχρι τις 30 Απριλίου και παίρνει το όνομά της από τη συνένωση του Skroutz με τη λέξη scoop (= “λαβράκι” ή “ανακάλυψη”).

Συγκεκριμένα, οι χρήστες της πλατφόρμας μπορούν να δημοσιεύσουν προς πώληση προϊόντα τους μέσω της ενότητας «Skoop» στο προφίλ τους, ακολουθώντας τη διαδικασία εγγραφής στην υπηρεσία. Αυτό τους επιτρέπει να βρουν τον κατάλληλο αγοραστή από τους 6 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες της πλατφόρμας.

α κάθε πώληση, ο πωλητής έχει την επιλογή να επιλέξει να παραλάβει το δέμα είτε από το σπίτι του είτε να το παραδώσει σε ένα από τα καταστήματα της συνεργαζόμενης μεταφορικής. Σύντομα, θα υπάρχει επίσης η επιλογή παράδοσης σε Skroutz Point, τα locker αυτόματης παραλαβής της εταιρίας. Όσο για την πληρωμή θα γίνεται πάντα online, με την διαχρονική σφραγίδα της Skroutz.

Από την άλλη πλευρά, οι χρήστες που επιθυμούν να αγοράσουν ένα προϊόν απλά επιλέγουν την κατηγορία “Skoop: Πούλησε-Αγόρασε”, κάνουν την αγορά τους και σε λίγες μέρες το λαμβάνουν στην πόρτα τους.

Ο CEO και Co-Founder της Skroutz, Γιώργος Χατζηγεωργίου αναφέρει: «Με την υπηρεσία Skoop θέλουμε αφενός να δώσουμε χώρο στους χρήστες να πωλούν τα προϊόντα τους, δίνοντας μια δεύτερη ευκαιρία σε αντικείμενα που δε χρειάζονται πια και αφετέρου να συνεισφέρουμε στην κυκλική οικονομία, εξασφαλίζοντας παράλληλα την τέλεια αγοραστική εμπειρία που εγγυάται το Skroutz».