businewss.gr

Η εταιρεία παρέλαβε τη διάκριση κατά την τελετή βράβευσης στο Βελιγράδι, την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου.

Η Ogilvy κέρδισε χρυσό βραβείο στον διεθνή θεσμό IPRA Golden World Awards 2024, στην κατηγορία εσωτερικής επικοινωνίας. Το βραβείο αποδόθηκε στην Ogilvy κατά τη διάρκεια της τελετής βράβευσης που έλαβε χώρα την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου στο Βελιγράδι.

Η ανακοίνωση αναφέρει ότι η διάκριση αυτή συνδέεται με την καμπάνια της Eurobank που φέρει τον τίτλο ‘Σκεφτόμαστε πρωτοποριακά. Δουλεύουμε διαφορετικά’. Η καμπάνια αυτή αποτελεί μια καινοτόμο προσέγγιση στην εσωτερική επικοινωνία, χρησιμοποιώντας το χιούμορ και την ανατροπή για να εδραιώσει μια νέα εργασιακή κουλτούρα για τους 6.500 υπαλλήλους της τράπεζας.

Αυτή η καμπάνια ξεχώρισε λόγω της δημιουργικότητάς της και, κυρίως, της αποτελεσματικότητάς της, καθώς συνέβαλε ουσιαστικά στην υιοθέτηση και στην καθημερινή εφαρμογή της νέας εργασιακής κουλτούρας, όπως αναφέρει η ανακοίνωση.