Η Novibet ανελίσσεται διαρκώς, αποσπώντας το Χρυσό Βραβείο ‘Marketing Campaign of the Year’ στα SBC Awards, από τα σημαντικά του online gaming κλάδου, με την καμπάνια ‘Novibet Θέλω’ που ξεχώρισε την περσινή σεζόν, κερδίζοντας τις εντυπώσεις του κοινού.
Η Novibet αναδεικνύεται ως την πρώτη online gaming εταιρεία που επιβραβεύεται με βραβείο Effie, με το οποίο και ξεπερνά στη μακρά λίστα διεθνών διακρίσεων της τα 50 βραβεία. Με την καινοτομία και την τεχνολογική της υπεροχή έχει εδραιώσει τη θέση μεταξύ των κορυφαίων GameTech εταιρειών παγκοσμίως. Η πρόσφατη αυτή διάκριση επιβεβαιώνει την απήχηση και την ευρεία αποδοχή της καμπάνιας.
O Chief Marketing Officer της Novibet, Χριστόφορος Μποζατζίδης, σημειώνει σχετικά: “Είναι μεγάλη τιμή για εμάς να λαμβάνουμε αυτό το Χρυσό Βραβείο στα SBC Awards, το οποίο αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας για την παραγωγή πρωτοποριακών καμπανιών και τη συνεχή αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών μας. Η καμπάνια ‘Novibet Θέλω’ είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο συνδυάζουμε δημιουργικές ιδέες με στρατηγικές μάρκετινγκ που έχουν πραγματικό αντίκτυπο στην αγορά. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την ομάδα μας, τους συνεργάτες μας και όλους όσους συνέβαλαν στην επιτυχία αυτή.”