H Protergia, η ενέργεια της METLEN Energy & Metals, απέσπασε το βραβείο Customer Service Excellence Award στην κατηγορία “Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Organisation of the Year” για το 2024.
Στο πλαίσιο του καταξιωμένου θεσμού των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) για 15η συνεχή χρονιά, σε τελετή απονομής που έγινε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών αναγνωρίστηκε η διαρκής δέσμευση της Protergia στην πελατοκεντρική στρατηγική της, εστιάζοντας στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, στην οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες της, στην ασφάλεια και σε καινοτόμες λύσεις που ανταποκρίνονται στις πραγματικές τους ανάγκες, ακόμη και στις πλέον απαιτητικές περιόδους.
Ο Κυριάκος Κοκκάλας, Head of Customer Excellence της Protergia, σημειώνει: “Στην Protergia, η εξυπηρέτηση είναι οι άνθρωποί της. Μέσα από συνεχή εκπαίδευση, υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, παροχή προσωποποιημένης υποστήριξης και διαρκή ενημέρωση για τις νέες τάσεις, κρατάμε τον πήχη ψηλά και βάζουμε τους πελάτες μας σε πρωταγωνιστικό ρόλο. Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας και μας γεμίζει ενέργεια να συνεχίσουμε ακόμα πιο δυναμικά”.