
Η Wolt προχωρά σε νέα στρατηγική συνεργασία με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, μία από τις πλέον αναγνωρίσιμες και αγαπημένες αλυσίδες στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα του online grocery delivery.
Η εν λόγω συνεργασία ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών για άμεση, εύκολη και αξιόπιστη πρόσβαση στα καθημερινά τους ψώνια, απευθείας μέσω της εφαρμογής της Wolt.
Σημειώνεται ότι το πρώτο κατάστημα Σκλαβενίτης που εντάχθηκε στην πλατφόρμα της Wolt είναι στον Γέρακα, εξυπηρετώντας παραγγελίες σε ακτίνα 5 χιλιομέτρων, με επικείμενη επέκταση σε απόσταση 10 χιλιομέτρων.
Δείτε επίσης: To Public Group αποκτά Νέο CEO
Η εφαρμογή της Wolt δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να παραγγείλουν περισσότερους από 3.500 κωδικούς προϊόντων, καλύπτοντας όλες τις βασικές κατηγορίες ενός σούπερ μάρκετ – από φρέσκα τρόφιμα και είδη παντοπωλείου έως προϊόντα πρώτης ανάγκης και οικιακής χρήσης, και με επιλογές από επώνυμες και ιδιωτικές ετικέτες, διατηρώντας τις ίδιες τιμές με το φυσικό κατάστημα, εξασφαλίζοντας διαφάνεια και αξιοπιστία για τους χρήστες της πλατφόρμας και με ελάχιστο ποσό παραγγελίας τα 18€.
Η προσθήκη και άλλων καταστημάτων Σκλαβενίτης στην πλατφόρμα, σηματοδοτώντας την ένταξη της αλυσίδας στο οικοσύστημα της Wolt συνιστά ακόμη ένα σημαντικό βήμα στην εξέλιξη της εταιρείας σε ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό κανάλι καθημερινών αγορών. Από την άλλη, η Wolt εδραιώνει τον ρόλο της ως κορυφαίος προορισμός στο online λιανεμπόριο, προσφέροντας ποιότητα, ταχύτητα και ευκολία στο καταναλωτικό κοινό, βελτιώνοντας αναμφίβολα την καθημερινότητά του.