Tο AdReport.com, η κορυφαία πλατφόρμα καταγραφής της διαφήμισης στο internet, ανακοίνωσε σήμερα την επέκταση της κάλυψης του Instagram, η οποία πλέον περιλαμβάνει και τη δραστηριότητα των influencers.
Τον περασμένο Ιούνιο, η προσθήκη του TikTok είχε σαν αποτέλεσμα οι συνδρομητές του AdReport να μπορούν να ενημερώνονται όχι μόνο για τα χορηγούμενα post εταιρειών αλλά και για τις αναφορές σε brands από influencers.
Με τη σημερινή αναβάθμιση, η ίδια λογική επεκτείνεται και στο Instagram. Πλέον μπορείτε να γνωρίζετε τους influencers με τις περισσότερες διαφημιστικές αναφορές, με ποια πρόσωπα συνεργάζεται κάθε εταιρεία, ποιους προτιμά ο κάθε κλάδος και πολλά άλλα. Accounts, hashtags και mentions αποτελούν πλέον τμήμα της πληροφορίας που μπορεί να ενσωματωθεί στα reports που εξάγονται από τους χρήστες του AdReport.
Οι καταχωρήσεις αποθηκεύονται εύκολα με ένα κλικ ενώ η αναζήτηση στην πλατφόρμα επεκτείνεται και στο κείμενο των post.
Πηγή: capital.gr