businewss.gr

Αξίζει να αναφερθεί ότι η Lidl έχει επενδύσει περισσότερα από 10 εκατ. ευρώ σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά προγράμματα.

Με επενδύσεις άνω των 1,4 δισ. ευρώ από το 1999, η Lidl Ελλάς γιορτάζει φέτος 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, διαθέτοντας 230 καταστήματα, ενώ απασχολεί περισσότερα από 6.700 άτομα.

“H Lidl Ελλάς μεγαλώνει μαζί με την Ελλάδα και τους προμηθευτές της” δήλωσε χθες το βράδυ ο Martin Brandenburger, πρόεδρος της εταιρείας, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης, ενώ προσθέτει: “25 χρόνια η Lidl Ελλάς προσφέρει στην ελληνική καταναλωτική κοινωνία, στο περιβάλλον, στην αγορά και στην οικονομία. Xτίσαμε εμπιστοσύνη και δημιουργήσαμε αξία για όλους. Στόχος της Lidl είναι να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών γρήγορα, απλά και εύκολα, κάτι που εξασφαλίζει με εύκολη πρόσβαση σε ένα ευρύ portfolio προϊόντων στην καλύτερη ποιότητα και τιμή”.

Ειδικά για τους εγχώριους προμηθευτές, ανέφερε ότι το 2023 η αλυσίδα παρήγαγε 1.624 προϊόντα από 409 παραγωγούς. Επισήμανε επίσης ότι οι εξαγωγές ελληνικών προϊόντων μέσω του ομίλου Schwarz σε 31 αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, απέφεραν πέρυσι τζίρο 0,5 δισ. ευρώ.

Ως το τέλος του καλοκαιριού, η Lidl Ελλάς προγραμματίζει το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος στην Αθήνα, εισάγοντας καινοτομίες όπως ηλεκτρονικές αποδείξεις και self-checkout ταμείο. Το self-checkout ταμείο, που πρωτοεμφανίστηκε στο κατάστημα της Σίνδου στη Θεσσαλονίκη, θα επεκταθεί σύντομα στην πρωτεύουσα. Ο στόχος είναι να υπάρχουν ταμεία αυτοεξυπηρέτησης σε όλα τα καταστήματα του δικτύου ως τα τέλη του 2026.

Να σημειωθεί πως η Lidl έχει επενδύσει πάνω από 10 εκατομμύρια ευρώ σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες. Όλη η ηλεκτρική ενέργεια που χρησιμοποιείται στις εγκαταστάσεις της είναι πράσινη. Επιπλέον, η εταιρεία εισάγει καινοτομίες για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών, με επενδύσεις σε τεχνολογικές λύσεις όπως ηλεκτρονικές ετικέτες τιμών (ESL), ύψους πάνω από 20 εκατομμυρίων ευρώ. Επιπλέον, η εταιρεία έχει εισαγάγει το πρώτο κατάστημα self-checkout στη Σίνδο της Θεσσαλονίκης και προωθεί αποδείξεις χωρίς χαρτί (paperless) για κάθε κάτοχο της κάρτας πιστότητας Lidl plus, συνδυάζοντας την πρωτοποριακή αυτή προσέγγιση με οφέλη από συνεργασίες με τρίτους, από τα τέλη Ιουλίου και μετά.

Σχετικά με τις τιμές, ο Martin Brandenburger ανέφερε πως η Lidl διατηρεί συνεπή πολιτική τιμών σε όλα τα καταστήματά της, ανεξάρτητα από την τοποθεσία τους. Επιπλέον, οι τιμές των προϊόντων έχουν μειωθεί κατά περίπου 2,5% σε σχέση με την περυσινή χρονιά, με έναν ρυθμό μείωσης διπλάσιο από αυτόν της υπόλοιπης αγοράς.