
Η Meta Platforms βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την απόκτηση μειοψηφικού μεριδίου στην Ray-Ban, διότι ο ιδιοκτήτης του Facebook επιθυμεί να επενδύσει περισσότερα στην εξέλιξη έξυπνων γυαλιών.
Η Meta, που έχει ήδη συνεργαστεί με την EssilorLuxottica SA για την ανάπτυξη των έξυπνων γυαλιών Ray-Ban-Meta, διερευνά την πιθανότητα απόκτησης μεριδίου μέχρι και 5% στον όμιλο που παρασκευάζει τα Ray-Ban. Ο όμιλος αυτός εκτιμάται ότι αξίζει περίπου 4,5 δισ. ευρώ (4,9 δισ. δολάρια), σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν τις διαπραγματεύσεις. Παρ’ όλα αυτά, επισημαίνουν ότι δεν υπάρχει καμία εγγύηση για την ολοκλήρωση της επένδυσης.
Επενδύοντας στην EssilorLuxottica, ο κολοσσός των social media στοχεύει στην ενίσχυση της συνεργασίας του με την κορυφαία εταιρεία γυαλιών στον διεθνώς. Η Meta, όπως και άλλες μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες, διερευνά τη χρήση εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας για την παροχή ακόμα πιο καινοτόμων εμπειριών στους χρήστες της.
Η Snap Inc. έχει πειραματιστεί με τεχνολογίες μικτής πραγματικότητας για αρκετά χρόνια, ενώ η Apple Inc. κυκλοφόρησε τα ακουστικά Vision Pro νωρίτερα φέτος. Ωστόσο, προς το παρόν η υιοθέτηση αυτών των τεχνολογιών από τους χρήστες δεν έχει γίνει ευρέως διαδεδομένη.
Οι μετοχές της EssilorLuxottica κατέγραψαν άνοδο άνω του 2%, φτάνοντας ενδοσυνεδριακά έως και +4,6% στο χρηματιστήριο του Παρισιού.
Η Meta έχει επενδύσει σημαντικά στο metaverse – μια μελλοντική εκδοχή του Διαδικτύου που περιλαμβάνει καθηλωτικούς κόσμους προσβάσιμους μέσω ακουστικών. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Mark Zuckerberg το έχει χαρακτηρίσει ως την επόμενη μεγάλη επανάσταση μετά την εποχή των κινητών τηλεφώνων. Η εταιρεία προέβη σε αλλαγή του ονόματος της από Facebook σε Meta, μερικά χρόνια πριν, ώστε να τονίσει την αφοσίωση της στην ιδέα.