Στα πλάνα της Nestle βρίσκεται μια επένδυση ύψους 196,5 εκατομμυρίων δολαρίων στη Βραζιλία μέχρι το 2026 με σκοπό την αύξηση της παραγωγικής της ικανότητας και των πωλήσεών της, ενώ επικεντρώνεται κυρίως στους νεότερους καταναλωτές , τόσο στην Nescafe όσο και σε άλλες ηπείρους, σύμφωνα με το Reuters.
Η εταιρεία θέτει ως στόχο την εδραίωση του εμπορικού της σήματος ως μέσο για προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας, τα οποία γνωρίζουν έντονη ανάπτυξη στη χώρα.
Η Nescafe ως μάρκα που αρχικά δημιουργήθηκε στη Βραζιλία για την πώληση στιγμιαίου καφέ, έχει εξελιχθεί σε μια εκτεταμένη σειρά προϊόντων. Σήμερα, στοχεύει στην κατάκτηση των νεότερων καταναλωτών που αναζητούν νέες “εμπειρίες” με το ρόφημα, και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα από ό,τι για έναν παραδοσιακό καφέ, όπως δήλωσαν στελέχη της εταιρείας.
Σε συνέντευξη της η Βαλέρια Παρντάλ, επικεφαλής της μάρκας Cafe Nestle της Nestle αναφέρει ότι “Βρισκόμαστε σε μια εποχή επέκτασης της κατανάλωσης καφέ υψηλής ποιότητας και αυτό καθιστά την κατανάλωση καφέ πιο εξελιγμένη στη Βραζιλία”. Μέρος των επενδύσεων θα επικεντρωθεί στην επέκταση της κατανάλωσης εκτός οικίας, ειδικότερα μέσω του τμήματος business-to-business, με την εταιρεία να προβλέπει να διπλασιάσει τον αριθμό των καφετιερών εκτός οικίας σε τέσσερα χρόνια, φτάνοντας τις 44.000 μονάδες.
Η Nestle προβλέπει ότι οι πωλήσεις της Nescafe στη λιανική αγορά της Βραζιλίας αναμένεται να αυξηθούν κατά έως και 15% ετησίως τα επόμενα τέσσερα χρόνια, ξεπερνώντας το ποσοστό ανάπτυξης της αγοράς γενικά, το οποίο εκτιμάται από 5% μέχρι 6%.
Σε δήλωση του ο Pardal υπογραμμίζει ότι “Αυτό είναι κάτι νέο για την αγορά. Πίνουν παγωμένο καφέ, καφέ με κρέμα, καφέ με καραμέλα”. Ενώ προσθέτει ότι “Παλιά λέγαμε ότι ο καφές ήταν διεγερτικό, σήμερα λέμε ότι ο καφές είναι ένα φλιτζάνι απόλαυσης”.