Ο Νίκος Κορωνέλλος ξεκίνησε τη συνεργασία του με τη Vodafone Ελλάδας πριν από 13 χρόνια στον τομέα των Λιανικών Πωλήσεων, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του Business Ambassador. Στη συνέχεια, μεταφέρθηκε στο τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού, όπου εργάστηκε σε διάφορους ρόλους στην Ελλάδα και τη Μάλτα. Τα τελευταία τρία χρόνια, εισήλθε στο Vodafone Business, όπου ηγήθηκε του Τομέα Επιχειρήσεων και αργότερα του Τομέα Πωλήσεων Ιδιωτικού Τομέα, βελτιώνοντας την οργανωτική δομή και επεκτείνοντας τα κανάλια Small Office/Home Office (SOHO), ενώ προώθησε τη διείσδυση των προϊόντων Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Ελλάδα.
Από χθες, ο Νίκος Κορωνέλλος είναι ο νέος υπεύθυνος στη θέση αυτή, διαδεχόμενος τον Γιώργο Τζανετάκο, ο οποίος εργάστηκε στη Vodafone Ελλάδας για 24 χρόνια. Στην πορεία του κατείχε διαφορετικούς εμπορικούς ρόλους και ανέλαβε το 2021 τη διεύθυνση του Vodafone Business, επιτυγχάνοντας σημαντική πρόοδο στον τομέα του δημόσιου τομέα και των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
Επιπλέον να σημειωθεί ότι η Zohar Weitz θα αναλάβει την Εμπορική Διεύθυνση Καταναλωτικών Προϊόντων από τον Φεβρουάριο του 2025. Εισήλθε στον Όμιλο Vodafone το 2012, έχοντας προηγουμένως αποκτήσει 14 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της τεχνολογίας στο Ισραήλ, συνεργαζόμενη με εταιρείες όπως οι Comverse, Amdocs και Pontis. Στη Vodafone, ξεκίνησε με τον τομέα CVM και εισήγαγε καμπάνιες «always on marketing», ενώ υποστήριξε τη μετάβαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό και την ανάπτυξη νέων προϊόντων.
Ακολούθησε η ανάληψη της εμπορικής διεύθυνσης για το ευρωπαϊκό cluster, με επικεφαλής 14 μονάδες εμπορικής επιτάχυνσης. Το 2022 ανέλαβε τη Διεύθυνση Καταναλωτικών Προϊόντων για τη Vodafone στην Τσεχία, σημειώνοντας σταθερή ετήσια αύξηση εσόδων και αύξηση του περιθωρίου κέρδους. Δημιούργησε ένα πιο απλοποιημένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων, αύξησε τη διείσδυση στις υπηρεσίες σύγκλισης και βελτίωσε την απόδοση της Vodafone TV και την ικανοποίηση των συνδρομητών. Παράλληλα, λάνσαρε το Vodafone One, την πρώτη πρόταση συνδρομής eSIM μέσω εφαρμογής.