Η Nvidia, σε συνεργασία με την Indosat Ooredoo Hutchison, προγραμματίζει την ανέγερση ενός κέντρου τεχνητής νοημοσύνης, εκτιμώμενου κόστους 200 εκατομμυρίων δολαρίων, στην Ινδονησία. Αυτή η κίνηση αποτελεί μέρος της προσπάθειας ενίσχυσης των τοπικών τηλεπικοινωνιακών υποδομών και της διεύρυνσης της παρουσίας της εταιρείας στη Νοτιοανατολική Ασία.
Σύμφωνα με τον Budi Arie Setiadi, Υπουργό Επικοινωνίας και Πληροφορικής της Ινδονησίας, η νέα εγκατάσταση θα εδρεύει στην πόλη Σουρακάρτα, στην επαρχία της Κεντρικής Ιάβας, και θα υποδεχθεί είτε τηλεπικοινωνιακές υποδομές, είτε ένα κέντρο ανθρώπινου δυναμικού.
Το προηγούμενο μήνα, η Indosat ανακοίνωσε την προθυμία της να ενσωματώσει την επόμενη γενιά αρχιτεκτονικής τσιπ της Nvidia, Blackwell, στην υποδομή της.
“Στόχος να προωθηθεί η Ινδονησία σε μια νέα εποχή κυρίαρχης τεχνητής νοημοσύνης και τεχνολογικής προόδου”.
Η Indosat Ooredoo Hutchison αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στην Ινδονησία, μετά από συγχώνευση το 2022 ανάμεσα στην Ooredoo του Κατάρ και την CK Hutchison του Χονγκ Κονγκ.
Τον Ιανουάριο του 2022, η Nvidia και η κυβέρνηση της Ινδονησίας υπέγραψαν ένα μνημόνιο κατανόησης. Μέσω αυτού, η Nvidia δεσμεύτηκε να παρέχει εκπαίδευση σε καθηγητές και πάνω από 20.000 φοιτητές πανεπιστημίου σε δεξιότητες τεχνητής νοημοσύνης εντός πέντε ετών. Αυτό αποτελεί μέρος της προσπάθειας να ενισχυθεί η δεξαμενή ταλέντων τεχνητής νοημοσύνης στη χώρα.
Τον περασμένο Ιανουάριο, η Singtel, πάροχος τηλεπικοινωνιών από τη Σιγκαπούρη, ανακοίνωσε τη συνεργασία με την Nvidia με σκοπό την ανάπτυξη δυνατοτήτων τεχνητής νοημοσύνης στα κέντρα δεδομένων της σε ολόκληρη τη Νοτιοανατολική Ασία.
Η περιοχή έχει αποδειχθεί σημαντική πηγή εσόδων για τη Nvidia. Σύμφωνα με μια καταχώριση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς των Ηνωμένων Πολιτειών πέρυσι, περίπου το 15% ή 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια των εσόδων της εταιρείας για το τρίμηνο που έλαβε τέλος τον Οκτώβρη, ήταν από τη Σιγκαπούρη.
Η Σιγκαπούρη ακολουθεί τις Ηνωμένες Πολιτείες, οι οποίες συνέβαλαν με το 34,77% στα εσοδα της Nvidia, ακολουθούμενες από την Ταϊβάν με 23,91% και την Κίνα και το Χονγκ Κονγκ με 22,24% στην κατάταξη των πωλήσεων εκείνο το τρίμηνο.