Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου
Εισαγωγή νέων εργαλείων και επέκταση σε νέες αγορές περιλαμβάνονται στα πλάνα της Revolut Business για το επόμενο διάστημα, με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας της και την προσφορά ακόμα πιο καινοτόμων λύσεων για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους. Η εταιρεία, η οποία καταγράφει σημαντική ανάπτυξη στην Ελλάδα, επιδιώκει να ενδυναμώσει τη θέση της στην ελληνική αγορά, ενώ παράλληλα στοχεύει στη διεθνή της επέκταση, με νέα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις αυξανόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων.
Η Revolut Business είναι μια πλατφόρμα της Revolut που απευθύνεται σε επιχειρήσεις, επιτρέποντάς τους, μεταξύ άλλων, να έχουν συγκεντρωμένη τη διαχείριση των οικονομικών τους, να δέχονται ή να ολοκληρώνουν πληρωμές σε περισσότερες από 100 χώρες, να πληρώνουν εργαζόμενους και προμηθευτές και να διατηρούν αρχείο των συναλλαγών τους.
“Η Revolut Business βοηθά τους πελάτες της να αναπτύσσονται και να εξοικονομούν χρήματα μέσω διεθνών μεταφορών χρημάτων, ανταγωνιστικών ισοτιμιών και εξυπνότερων εργαλείων δαπανών”, δηλώνει στο Capital.gr ο James Gibson, General Manager της Revolut Business. Σύμφωνα με τον ίδιο, η πλατφόρμα εξελίσσεται συνεχώς, αναπτύσσοντας και βελτιώνοντας τα χαρακτηριστικά της σύμφωνα με τις εξελισσόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων.
Νέα γενιά
Τα χαρακτηριστικά που χρειάζονται οι επιχειρήσεις διαφέρουν μεταξύ τους, επομένως το Revolut Business εστιάζει επί του παρόντος στην ανάπτυξη προϊόντων σε τρεις βασικούς τομείς:
Banking: Εργαλεία που βοηθούν τις επιχειρήσεις να ευδοκιμήσουν σε τοπικό επίπεδο, με εξελισσόμενες επιλογές πληρωμών και ενσωμάτωσης ανά χώρα.
Πληρωμές: Εύκολες διεθνείς μεταφορές χρημάτων, επωφελούμενες από το διατραπεζικό επιτόκιο για διεθνείς πληρωμές. Νέες, ταχύτερες μέθοδοι, όπως το Instant Card Transfers, που επιτρέπει τη μεταφορά χρημάτων σε 78 χώρες, σε περισσότερα από 50 νομίσματα.
Αγορές: Εργαλεία αποδοχής πληρωμών, όπως το Revolut Pay και το Revolut Reader, που επιταχύνουν τις πωλήσεις και ενισχύουν την πιστότητα των πελατών.
Τα τελευταία επτά χρόνια η εταιρεία έχει διαχειριστεί σχεδόν μισό τρισεκατομμύριο δολάρια σε συναλλαγές. Αξίζει δε να αναφερθεί ότι η Revolut Business συμβάλλει ήδη στο 15-25% των μικτών κερδών της εταιρείας, με 20.000 νέες επιχειρήσεις να ενσωματώνονται κάθε μήνα.
Πρόσφατα, η Revolut Business λάνσαρε την πέμπτη γενιά της πλατφόρμας της, σχεδιασμένη για να προσφέρει βελτιωμένη οικονομική διαχείριση και ανανεωμένη εμπειρία χρήστη, τόσο σε κινητά όσο και σε desktop. Οι χρήστες έχουν πλέον πρόσβαση σε εξατομικευμένα θέματα και widgets, ενώ μπορούν να διαχειρίζονται πολλαπλούς λογαριασμούς με μεγαλύτερη ευκολία. Η εφαρμογή για κινητά είναι ιδανική για καθημερινή χρήση, ενώ η έκδοση για desktop καλύπτει πιο σύνθετες λειτουργίες, όπως η διαχείριση πολλών συναλλαγών ταυτόχρονα.
Παρουσία στην Ελλάδα
Η Revolut Business κυκλοφόρησε στην Ελλάδα το 2017, ως μέρος της ευρωπαϊκής επέκτασής της. Σήμερα, η χώρα καταγράφει αύξηση 132,5% στον μηνιαίο όγκο συναλλαγών σε σχέση με πέρυσι. Ειδικότερα, οι συναλλαγές στην Ελλάδα φτάνουν τα 120 εκατομμύρια δολάρια (113,8 εκατ. ευρώ) κάθε μήνα.
“Βλέπουμε πολλές ενδιαφέρουσες επιχειρήσεις να αναπτύσσονται στην Ελλάδα, ειδικά στον ταξιδιωτικό και τον τουριστικό τομέα, όπου έχουμε συνάψει σημαντικές συνεργασίες κατά τη διάρκεια της πανδημίας και μετά. Έχουμε δει μια αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα σε αυτόν τον κλάδο. Επίσης, ο τεχνολογικός τομέας στην Αθήνα αναπτύσσεται ραγδαία. Συνεργαζόμαστε στενά με αυτές τις επιχειρήσεις για να τις υποστηρίξουμε στην ανάπτυξή τους”, τονίζει ο General Manager της Revolut Business.
Συνεργασία με την Πλαίσιο
Η Revolut έχει προχωρήσει πρόσφατα σε μια νέα συνεργασία με την εταιρεία Πλαίσιο, με αφορμή την Black Friday. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, οι χρήστες που πραγματοποιούν αγορές μέσω του Revolut Pay επωφελούνται από την προσφορά δεκαπλασιασμού των πόντων RevPoints. Επιπλέον, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να μετατρέψουν τους πόντους τους σε εκπτώσεις, ενώ όσοι επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα Plaisio.gr και παράλληλα ανοίξουν νέο λογαριασμό Revolut check-out, θα λαμβάνουν επιστροφή μετρητών έως και 20 ευρώ (σ.σ. και οι δύο προσφορές λήγουν στις 30 Νοεμβρίου 2024).
Παράλληλα, η Revolut συνεργάζεται με τη Simpler, ενσωματώνοντας το Revolut Pay στη σουίτα πληρωμών της για ασφαλείς πληρωμές.
Η εταιρεία λάνσαρε, επίσης, το Revolut BillPay, ένα εργαλείο που αυτοματοποιεί τη διαχείριση επιχειρηματικών λογαριασμών, μειώνοντας τη χειρωνακτική εργασία και εξοικονομώντας χρόνο. Υποστηρίζει πληρωμές σε προμηθευτές σε περισσότερους από 150 προορισμούς.
Στο μέλλον, σχεδιάζει να εισαγάγει προϊόντα πίστωσης και να επεκταθεί σε νέες αγορές, όπως η πρόσφατη είσοδός της στη Σιγκαπούρη. “Στόχος μας είναι να προσφέρουμε λύσεις που βοηθούν τις επιχειρήσεις να αναπτύσσονται. Σχεδιάζουμε να επεκταθούμε σε περισσότερες αγορές και να προσθέσουμε νέες λειτουργίες για την καθημερινή τους λειτουργία”, καταλήγει ο κ. Gibson.
Πηγή: capital.gr