businewss.gr

Η Revolut εγκαινίασε τα νέα της κεντρικά γραφεία στο Canary Wharf του Λονδίνου, ενισχύοντας τη θέση της ως κορυφαίου παρόχου ψηφιακών χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και προετοιμάζοντας το έδαφος για την επίτευξη του στόχου της να εξυπηρετεί 100 εκατομμύρια πελάτες μέχρι τα μέσα του 2027.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αυτή τη στιγμή έχει ξεπεράσει τα 65 εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως, με 12 εκατομμύρια χρήστες στο Ηνωμένο Βασίλειο. Παράλληλα, σκοπεύει να εισέλθει σε πάνω από 30 νέες αγορές έως το 2030. Για την υποστήριξη αυτής της ανάπτυξης, η Revolut δεσμεύεται να επενδύσει 11,5 δισ. ευρώ τα επόμενα πέντε χρόνια, δημιουργώντας 10.000 νέες θέσεις εργασίας διεθνώς. Η χρηματοδότηση κατανέμεται ως εξής:

Ηνωμένο Βασίλειο: 3,4 δισ. €
Κεντρική Ευρώπη / Γαλλία: 1 δισ. €
ΗΠΑ: 425 εκατ. €
• Υποστήριξη για άλλες ευρωπαϊκές αγορές και εκκινήσεις σε Λατινική Αμερική, APAC και Μέση Ανατολή

Ο Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής, Nik Storonsky, δήλωσε:
“Η αποστολή μας ήταν πάντα να απλοποιήσουμε τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές για τους πελάτες μας, και το όραμά μας να γίνουμε η πρώτη πραγματικά παγκόσμια τράπεζα στον κόσμο εκφράζει απόλυτα αυτόν τον στόχο. Από τη βάση μας εδώ στο Ηνωμένο Βασίλειο, έχουμε αναπτυχθεί και εξυπηρετούμε πλέον πάνω από 65 εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως.

Τα σημερινά εγκαίνια της νέας παγκόσμιας έδρας μας στο Λονδίνο σηματοδοτούν την αρχή μιας νέας εποχής για εμάς. Η νέα έδρα θα διαδραματίσει κεντρικό ρόλο στη μελλοντική προώθηση της ανάπτυξής μας προς το ορόσημο των 100 εκατομμυρίων πελατών.”

Δείτε επίσης: Από το DPG στο NexMedia: Οι 5 πιο ισχυροί digital εκδότες στην Ελλάδα (2025)
Στρατηγικοί Άξονες Ανάπτυξης

1. Διεθνής Επέκταση

Λατινική Αμερική: Ετοιμάζεται η έναρξη λειτουργίας στο Μεξικό και η επέκταση σε Κολομβία και Αργεντινή, με νέα αίτηση τραπεζικής άδειας το 2025.
APAC: Νέο τεχνολογικό κέντρο στις Φιλιππίνες για υποστήριξη διεθνών δραστηριοτήτων, έγκριση υπηρεσιών πληρωμών στην Ινδία και διαδικασία αδειοδότησης σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία.
Αφρική & Μέση Ανατολή: Πρώτη είσοδος στη Νότια Αφρική και χορήγηση άδειας υπηρεσιών πληρωμών στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Ευρώπη: Νέα έδρα για τη Δυτική Ευρώπη στο Παρίσι, επέκταση σε Πορτογαλία και Βέλγιο και προετοιμασία τραπεζικής άδειας στη Γαλλία.

2. Καινοτομία Προϊόντων

Με επικέντρωση στην τεχνητή νοημοσύνη και την ιδιωτική τραπεζική, η Revolut αναπτύσσει προϊόντα που εξυπηρετούν 65 εκατ. πελάτες, επεξεργαζόμενα πάνω από 1 δισ. συναλλαγές κάθε μήνα. Η στρατηγική παρουσίαση έγινε από τον Vlad Yatsenko (CTO και συνιδρυτής) και τη Tara Massoudi (Γενική Διευθύντρια Premium Προϊόντων).

3. Ανάπτυξη Revolut Business

Η πλατφόρμα B2B έχει φτάσει πρόσφατα 1 δισ. δολάρια σε ετήσια έσοδα, επεξεργαζόμενη πάνω από 4 εκατ. μηνιαίες πληρωμές για εμπόρους. Το Revolut Business αναδεικνύεται ως παγκόσμιος ηγέτης στον χώρο των επιχειρηματικών fintech υπηρεσιών.

4. Στρατηγικές Συνεργασίες

Η συνεργασία με την ομάδα Audi F1 περιλαμβάνει ειδικές co-branded κάρτες και καινοτόμα προϊόντα για τους πελάτες. Η παρουσίαση έγινε από τον Jonathan Wheatley (Διευθυντή ομάδας Audi F1) και τον Antoine Le Nel (Διευθυντή Ανάπτυξης & Μάρκετινγκ της Revolut), επισημαίνοντας τη σημασία της συνεργασίας για την ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει: Nvidia: Επενδύει 100 δισ. δολάρια στην OpenAI για υπερυπολογιστικά data centers