Το βίντεο, το οποίο συγκεντρώνει ανάμεικτες κριτικές στο διαδίκτυο, αφηγείται την ιστορία του brand μέσω του γνωστού εργαλείου από την εταιρεία πίσω από το ChatGPT.
Η περίφημη αλυσίδα λιανικής πώλησης Toys ‘R’ Us αποτελεί την πρώτη μάρκα που χρησιμοποιεί το Sora, το πολυαναμενόμενο εργαλείο μετατροπής κειμένου σε βίντεο της OpenAI, για τις διαφημίσεις της – και το ένα λεπτό απόσπασμα που πρωτοεμφανίστηκε σε συνέδριο στη Γαλλία αυτή την εβδομάδα επιβραβεύει ανάμεικτες κριτικές στο διαδίκτυο.
Η Toys ‘R’ Us, η κάποτε ξακουστή Αμερικάνικη αλυσίδα πώλησης παιχνιδιών, έκλεισε όλα τα καταστήματα της όταν χρεοκόπησε το 2017, ενώ χρειάστηκαν πέντε χρόνια για να αναβιώσει το brand μέσω των καταστημάτων Macy’s το 2022. Η εταιρεία παρουσίασε ένα διαφημιστικό βίντεο διάρκειας 66 δευτερολέπτων στο φεστιβάλ Cannes Lions στη Γαλλία.
Η διαφήμιση, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη δημιουργική ομάδα της Native Foreign, αξιοποιεί το Sora για να παρουσιάσει τον νεαρό Charles Lazarus (ιδρυτή της Toys ‘R’ Us) να ονειρεύεται για το μέλλον. Το βίντεο εμπεριέχει σκηνές με την αναγνωρίσιμη μασκότ του ιστορικού brand, τον Geoffrey the Giraffe, ενώ ενσωματώνει ιστορικά γεγονότα με επικά ονειρικά τοπία.
Σύμφωνα με την πρόεδρο της Toys ‘R’ Us Studios, Kim Miller Olko, η οποία είναι επίσης διευθύντρια μάρκετινγκ σε διεθνές επίπεδο, υπογραμμίζει την προσήλωσή της εταιρείας στην καινοτομία και στην αφήγηση με νοσταλγικό χαρακτήρα, ενώ αναφέρει επίσης ότι “ο Charles Lazarus ήταν ένας οραματιστής και θέλαμε να τιμήσουμε την κληρονομιά του χρησιμοποιώντας την πιο σύγχρονη διαθέσιμη τεχνολογία“.
Η διαφήμιση είναι διαθέσιμη στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας, ενώ ένα σύντομο απόσπασμα μπορεί να βρεθεί και στο YouTube.
Ωστόσο αξιοσημείωτο είναι ότι το γεγονός πως η εν λόγω διαφήμηση απέσπασε ανάμεικτες κριτικές στο διαδίκτυο. Ορισμένοι επαινούν την προηγμένη τεχνολογία AI, ενώ άλλοι, όπως ο συγγραφέας Mike Drucker, επικρίνουν την ασυνήθιστη εκτέλεση και την προτίμηση στην τεχνητή νοημοσύνη αντί της παραδοσιακής καλλιτεχνικής έκφρασης.