businewss.gr

Οι εκτιμήσεις, πριν την πρώτη κυκλοφορία, ανέφεραν ότι η εταιρεία θα είναι σε θέση να προσφέρει πιο προσιτή τιμή στην τρίτη γενιά του Vision Pro.

Το πολυαναμενόμενο Vision Pro της Apple κυκλοφόρησε επίσημα τον Ιανουάριο του 2024. Παρά το υψηλό κόστος των 3.500 δολαρίων, έχουν ήδη πουληθεί περισσότερες από 200.000 συσκευές του headset μεικτής πραγματικότητας.

Λόγω της υψηλής τιμής και της χαμηλής διαθεσιμότητας είναι εξαιρετικά δύσκολο για πολλούς από εμάς να δοκιμάσουμε, στο άμεσο μέλλον, τη συγκεκριμένη συσκευή. Ωστόσο υπάρχουν ρεπόρτερ τεχνολογίας και YouΤubers που έχουν ήδη δοκιμάσει το πρώτο νέο προϊόν της Apple από το 2014.

Τα θετικά σημεία του Vision Pro
Οι περισσότεροι που δοκίμασαν το headset επαυξημένης πραγματικότητας έχουν μιλήσει εκτενώς για τα θετικά σημεία της συσκευής. Το «Τhe Verge» αναφέρει ότι: «το Vision Pro είναι ένα εντυπωσιακό πρώτο βήμα για την Apple στον κόσμο της επαυξημένης πραγματικότητας. Η οθόνη είναι εκπληκτική, η απόδοση είναι κορυφαία και η εμπειρία χρήστη είναι καλοσχεδιασμένη».

Το τεχνολογικό blog «Engadget» κάνει ειδική αναφορά στο αγοραστικό κοινό που απευθύνεται η νέα συσκευή της Apple. «Το Vision Pro είναι ένα ακριβό gadget, αλλά αξίζει τον κόπο για τους early adopters που θέλουν να βιώσουν την AR στα καλύτερά της».

Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και ορισμένοι από τους μεγαλύτερους YouTubers τεχνολογίας όπως ο Unbox Therapy και ο Marques Brownlee. Αμφότεροι μιλάνε για μια συσκευή που μπορεί να καλύψει ένα μεγάλο φάσμα εργασιών.

Ανησυχίες για την τιμή και τη μπαταρία
Φυσικά το νέο προϊόν της Apple έχει και κάποια σημαντικά μειονεκτήματα. Ακόμα και τα «αρνητικά» reviews παραδέχονται ότι προσφέρει μια νέα και εντυπωσιακή εμπειρία αλλά εκφράζουν τις ανησυχίες τους ότι δεν είναι ένα προϊόν για το mainstream κοινό, κυρίως λόγω της υψηλής τιμής του.

Συγκεκριμένα η Wall Street Journal αναφέρει ότι το Vision Pro είναι «ένα εντυπωσιακό headset με δυνατότητες που αλλάζουν το παιχνίδι, αλλά η υψηλή τιμή του και η έλλειψη περιεχομένου μπορεί να περιορίσουν την ελκυστικότητά του».

Οι New York Times μιλάνε για ένα συναρπαστικό προϊόν αλλά τονίζουν ότι είναι ακόμα ατελές. Πρπσθέτουν ότι η Apple έχει ανεβάσει τον πήχη, αλλά υπάρχουν ακόμα μεγάλα περιθώρια βελτίωσης.

Από την πλευρά του το Bloomberg περιγράφει το Vision Pro ως ένα «τεχνολογικό θαύμα» αλλά υποστηρίζει ότι το μεγάλο στοίχημα της Apple είναι να μπορέσει να προσελκύσει περισσότερους αγοραστές πέρα από τους «σκληροπυρηνικούς» της τεχνολογίας.

Ο πιο «σκληρός» με το νέο εγχείρημα της Apple είναι ο YouTuber «Linus Tech Tips» ο οποίος ισχυρίζεται ότι το Vision Pro είναι «είναι ένα ακριβό gadget που δεν αξίζει τον κόπο. Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας είναι απαράδεκτη, η τιμή είναι εξωφρενική και το λογισμικό χρειάζεται δουλειά».

Τα επόμενα βήματα της Apple
Η Apple γνωρίζει ότι το Vision Pro δεν θα είναι το προϊόν που θα της «εκτινάξει» άμεσα τα έσοδα. Οι άνθρωποι της εταιρείας πιστεύουν ότι με την πρώτη γενιά θα μπουν οι ισχυρές βάσεις για μια συσκευή που θα αποτελέσει το μέλλον της τεχνολογίας.

Οι εκτιμήσεις, πριν την πρώτη κυκλοφορία, ανέφεραν ότι η εταιρεία θα είναι σε θέση να προσφέρει πιο προσιτή τιμή στην τρίτη γενιά του Vision Pro.

Πηγή: economistas.gr