businewss.gr

Μετά από 5 χρόνια δυναμικής ανάπτυξης (60% συνολικά) και με το 65% των πελατών της να έχει client loyalty άνω των 6 χρόνων η Max Greece έχει καταστεί η πλέον καινοτόμα εταιρεία στο χώρο του media buying παραμένοντας σταθερή στο όραμά της ως “proven growth catalyst”. Ο κος Χάρης Λαούδης, CEO της Max Greece, μιλά για το πώς η εταιρεία, με γνώμονα τις νέες τεχνολογίες και προσφέροντας ανταγωνιστικές υπηρεσίες βελτιστοποίησης της διαφημιστικής απόδοσης, έχει αναδειχθεί σε εταιρεία trend-setter που διαμορφώνει τις εξελίξεις στον κλάδο της.

Ακόμα, μιλά για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η σύγχρονη αγορά διαφήμισης και μάρκετινγκ αλλά και τις ανάγκες των brands σε μια εποχή κορύφωσης του ανταγωνισμού.

Ο επικεφαλής της Max Greece αναφέρεται τέλος στα επόμενα βήματα της εταιρείας στην Ελλάδα αλλά και στους στόχους διεθνούς ανάπτυξης του Max Group.

-Ποιες είναι οι νέες ανάγκες των brands σχετικά με τη διαφημιστική τους καμπάνια στα media και πώς ανταποκρίνεται σε αυτές η εταιρεία σας;

Η πρώτιστη ανάγκη των brands σήμερα, σε μια εποχή κορύφωσης του ανταγωνισμού, είναι να επιτύχουν τη μέγιστη αύξηση της ζήτησης και των άμεσων πωλήσεων μέσα από την επένδυση στη διαφήμιση. Παράλληλα επιδιώκουν να χτίσουν και άλλες διαχρονικές παραμέτρους όπως η αναγνωρισιμότητα, η εικόνα καθώς και η σχέση της μάρκας με το εκάστοτε κοινό που στοχεύουν. Εμείς στη Max Greece πρωτοπορούμε από το 2018, αναγνωρίζοντας την ανάγκη μετρήσιμης βελτιστοποίησης των πωλήσεων που προέρχονται από τη διαφήμιση και το media buying. Επενδύοντας σε πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης ΑΙ και τεχνολογίες μάρκετινγκ μπορούμε να προβλέπουμε τις πωλήσεις που οφείλονται στη διαφημιστική καμπάνια, μεγιστοποιώντας έτσι την επώνυμη ζήτηση με μετρήσιμο τρόπο. Με βάση την τεχνολογία η Max Greece έχει δημιουργήσει ένα άκρως δυναμικό εμπορικό-στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης δημιουργώντας νέα δεδομένα στο χώρο του Μάρκετινγκ.

Ενδεικτικά σας αναφέρω τη δυνατότητα που έχουμε, μέσω του AI, να συνδέουμε την τηλεοπτική καμπάνια με τις πωλήσεις των διαφημιζόμενων προϊόντων (sell-out) και τη ζήτηση, γνωρίζοντας κάθε στιγμή μέσα στο 24ωρο από ποιο κανάλι, ποια ζώνη και από ποια εκπομπή υπήρχε μεγαλύτερη επιρροή στις πωλήσεις.

Επιπλέον, μέσα από δεδομένα διαφορετικών εξειδικευμένων ερευνών, μετράμε και την επιρροή που είχε ανά μήνα η διαφημιστική καμπάνια στο brand αξιολογώντας τη δύναμη και την υγεία της μάρκας σε σχέση με τον ανταγωνισμό της.

-Ποιος πρέπει να είναι ο ρόλος του CEO σε ένα group υπηρεσιών διαφήμισης και μάρκετινγκ σε μια εποχή που ο χώρος αλλάζει ταχέως και αναδιαμορφώνεται;

Ο ρόλος του CEO οφείλει να είναι συνεχώς εξελισσόμενος και “διορατικός” ως προς τις μελλοντικές τάσεις και εξελίξεις της αγοράς, του management, της τεχνολογίας και του marketing. Η δική μας αγορά, ενώ παρουσιάζει διαχρονικά μία ευκολία προσαρμογής στις κατά καιρούς νέες τεχνολογίες και εξελίξεις, δεν επιδεικνύει την ίδια πρωτοπορία στα νέα συστήματα management, λειτουργίας και οργάνωσης. Δεν σας κρύβω ότι ως CEO της μεγαλύτερης ανεξάρτητης εταιρείας media buying και μέλος ενός διεθνούς ομίλου εταιρειών έχω στις προτεραιότητες μου να αλλάξω αυτή την τάση με στόχο να επιτύχουμε, αρχικά στη Max Greece, την εφαρμογή του πλέον συγχρόνου μοντέλου management και εταιρικής λειτουργίας.

Σε συνεργασία με μία σημαντική αμερικανική συμβουλευτική εταιρεία υλοποιούμε ένα πλάνο 3ετίας με στόχο να δημιουργήσουμε ένα νέο ισορροπημένο μοντέλο διοίκησης που συνδυάζει την υψηλή παραγωγικότητα, την ικανοποίηση των πελατών και των εργαζομένων καθώς και τα αποτελέσματα για τους μετόχους. Είναι μία μεγάλη επένδυση για το Max Group αφού απαιτεί νέες υποδομές τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό, όσο και σε συστήματα, διαδικασίες και τεχνολογίες που όμως θα μας επιτρέψει να ανταποκριθούμε στις μελλοντικές προκλήσεις για ανθρώπινη-βιώσιμη και διαρκή ανάπτυξη σε διεθνές επίπεδο μέσα σε ένα ανταποδοτικό και ευχάριστο εταιρικό περιβάλλον με κουλτούρα θετικής ενέργειας.

-Τι συναισθήματα προκαλεί η ίδια η θέση του CEO και πώς τα διαχειρίζεστε;

Ομολογώ ότι ο ρόλος μου ως CEO της Max Greece μου έχει δημιουργήσει και συνεχίζει να μου προσφέρει συνεχώς πολλαπλά δυνατά και μοναδικά συναισθήματα. Η ανοδική πορεία που έχουμε όλα αυτά τα χρόνια σίγουρα με γεμίζει με περηφάνια ως CEO όπως και πολλά θετικά συναισθήματα από τις επιτυχίες που οδήγησαν τελικά στην υλοποίηση ενός οράματος. Η διαδρομή μας αυτή όμως πέρασε μέσα από τη συγκλονιστική δεκαετή ελληνική κρίση όπου ως CEO έπρεπε να οδηγήσω την εταιρεία σε ένα πρωτόγνωρο περιβάλλον. Τα συναισθήματά ήταν έντονα, αλλά διαφορετικά. Με όπλο τη μαχητικότητα, την πίστη στο όραμα και την ομάδα μας πήρα δυνατά μαθήματα που με βελτίωσαν τόσο ως CEO όσο και ως άνθρωπο κόντρα στις απογοητεύσεις από τις συνεχόμενες ανατροπές της εποχής.

-Πώς εκπαιδεύεται, ενημερώνεται και ανταλλάσσει απόψεις και καλές πρακτικές ένας/μία CEO σήμερα;

Η γνώση σήμερα προσφέρεται με πολλαπλούς τρόπους και συνεχώς εμπλουτίζεται. Εγώ επιλέγω να την προσεγγίζω συστηματικά με πλάνο και πρόγραμμα ώστε να μπορώ να βρίσκομαι ένα βήμα μπροστά στις εξελίξεις του κλάδου μου. Συμμετέχω σε φορείς ηγεσίας, όπως είναι το CEO Club, καθώς και στα σημαντικότερα διεθνή φόρουμ καινοτομίας όπου είμαι και ενεργό μέλος. Παράλληλα παρακολουθώ συστηματικά σεμινάρια, ενώ ως εκπρόσωπος διεθνών δικτύων (Max International, Ad Store International, Tribe Global κα) ανταλλάσσω γνώσεις με προηγμένες αγορές ως μέρος ενός διεθνούς οικοσυστήματος. Επιπλέον, έχω ενεργή συμμετοχή στο τμήμα RnD της Max Greece μιας και αποτελεί τον πυρήνα της λειτουργίας μας και της ανάπτυξής μας. Θα έλεγα ότι η γνώση και η επαφή με την καινοτομία είναι πλέον τρόπος ζωής για εμένα. Εξάλλου η θέση του CEO επιβάλλει όχι μόνο την ανάγνωση των τάσεων που έρχονται αλλά και την συνδιαμόρφωση των εξελίξεων.

-Ποιες είναι οι βασικές αρχές που θεωρείτε ότι πρέπει να διέπουν τις σχέσεις ενός/μίας CEO με τους πελάτες του οργανισμού του/της και τι έχει αλλάξει μετά την πανδημία στον τομέα αυτό;

Για τη Max Greece οι αξίες και οι αρχές εκ συστάσεως της εταιρείας παραμένουν σταθερές και αναλλοίωτες στον χρόνο και με βάση αυτές επιλέγουμε και τα στελέχη της επόμενης μέρας. Ακεραιότητα, εμπιστοσύνη, ενσυναίσθηση, ειλικρίνεια, καινοτομία, δέσμευση και πελατοκεντρική προσέγγιση αποτελούν τον πυρήνα της συμπεριφορά μας. Η κουλτούρα μας αυτή μας κάνει να νιώθουμε ότι αποτελούμε κομμάτι της δραστηριότητας των πελατών μας αφού ταυτιζόμαστε με το όραμά τους και τους στόχους τους.

Τα στατιστικά άλλωστε επαληθεύουν τα λόγια μου: 20 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης και 65% client loyalty υπερβαίνοντας την 6ετία. Η αυθεντικότητά μας και η ουσιαστική αφοσίωσή μας στο να προσφέρουμε στις εταιρείες αποτελεσματικές λύσεις για την ενδυνάμωση της ζήτησης των προϊόντων τους, μας ανέδειξαν σε οδηγούς της κατηγορίας μας.

-Ποια είναι τα επόμενα βήματα για την ανάπτυξη της Max Greece και ευρύτερα για τον όμιλό σας και πώς προβλέπετε ότι θα εξελιχθεί στο μέλλον;

Ως όμιλος Max Group, πέρα από τη Max Greece, αντιπροσωπεύουμε στην Ελλάδα την αμερικανική “The Ad Store”, ένα digital & content marketing agency που δραστηριοποιείται σε 17 αγορές, δραστηριοποιούμαστε με τη “Leadmark”, που αποτελεί το marketing-technology hub του ομίλου μας, με την “3D Media” στην τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας και στην κατασκευή τρισδιάστατων ολογραμμάτων για in-store marketing, το media agency “iQedia” και την start-up Publo, όπου αποτελεί την πρώτη πλατφόρμα εγγυημένης δημοσίευσης δελτίων τύπου.

Τα επόμενα χρόνια σχεδιάζουμε να αλλάξουμε τη συνολική εμπειρία που έχει ο Marketer με το agency μέσα από νέες υπηρεσίες που θα ενδυναμώσουν τον ρόλο του αυξάνοντας την πρόσβασή του σε πληροφόρηση και ουσιαστικά δεδομένα για τη μάρκα του, τον καταναλωτή, τον ανταγωνισμό και τις προβλεπόμενες πωλήσεις του. Επενδύουμε στη δημιουργία μίας νέας, unified brand platform, με χρήση ΑΙ όπου θα μπορεί να βλέπει ο πελάτης σε πραγματικό χρόνο πώς εξελίσσεται ο ανταγωνισμός, ποια είναι η πρόβλεψη για τη μάρκα του, ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού μέσα από τα αποτελέσματα των ερευνών που θα τρέχουν καθημερινά και ποια είναι η εξοικονόμηση του μπάτζετ που επιτυγχάνουμε με τις υπηρεσίες του campaign performance.

Επιπλέον θέλουμε να μεταφέρουμε την τεχνογνωσία μας και τις προηγμένες υπηρεσίες μας όπως η χρήση Τεχνητής Νοημοσύνη, το Attention Optimizer κα σε αγορές του εξωτερικού μέσα από το νέο τμήμα για International Business. Το πεδίο που προσφέρεται είναι μεγάλο και η πρόκληση συναρπαστική.

Όπως αντιλαμβάνεστε για το Max Group το μέλλον μας περνάει μέσα από τη διεθνή ανάπτυξη με γνώμονα την καινοτομία προσφέροντας ανταγωνιστικές υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας συνεχίζοντας να αποτελούμε μία εταιρεία trend-setter που διαμορφώνει τις εξελίξεις στον κλάδο μας.

-Ένα νέο στέλεχος που έχει τη φιλοδοξία να γίνει CEO, τι θα το συμβουλεύατε;

Υπάρχουν πολλά που θα μπορούσα να πω, όμως τα πιο σημαντικά θεωρώ ότι είναι να μην φοβάται τη σκληρή δουλειά, να έχει υπομονή και πίστη, να εξελίσσει τις γνώσεις του και να συνεχίσει να εμπνέεται και να εμπνέει τους συνεργάτες του. Το να διευθύνεις μία εταιρεία όσο δελεαστικό και αν ακούγεται εμπεριέχει ευθύνες και χρειάζεται τόλμη. Η σωστή επιλογή ουσιαστικής ομάδας σε συνδυασμό με την εμπέδωση παραγωγικής κουλτούρας είναι το κλειδί για κάθε επιτυχία. Πιστεύω ότι, ενώ στη χώρα μας έχουμε σπουδαία μυαλά παγκόσμιας εμβέλειας, το στοίχημά μας ως Ελλάδα τίθεται στο να αναπτυχθεί κουλτούρα συνόλου δημιουργώντας ανταγωνιστικές εταιρείες που θα διαπρέψουν σε διεθνές επίπεδο, ακολουθώντας το παράδειγμα από το χώρο της ναυτιλίας, με τους Έλληνες να πρωτοπορούν σε παγκόσμιο επίπεδο.

*Ο Χάρης Λαούδης είναι μέλος του CEO Club Greece.

Πηγή: forbesgreece.gr